Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2018 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zaproszenie do składania ofert T-I.271.1.OF.2018.EW Dostawa materiałów biurowych w 2018 roku - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 561, artykuł 1550 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Zaproszenie do składania ofert T-I.271.1.OF.2018.EW Dostawa materiałów biurowych w 2018 roku

Zaproszenie do składania ofert z dnia 11.01.2018 r.

Dostawa materiałów biurowych w 2018 roku

ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

T-I. 271.1.OF.2018.EW

 Gmina Konstantynów Łódzki, z siedzibą przy ul. Zgierskiej 2 w Konstantynowie Łódzkim,

zaprasza do składania ofert na dostawę materiałów biurowych w 2018 roku.

 Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1579.

Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Henryka Brzyszcza

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

NIP ­ - 731-19-93-975

REGON -  472057690

Tel. (42) 211- 11-73; fax: (42) 211- 11- 68

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w 2018 roku, zgodnie z załączonym wykazem ilościowym zapotrzebowywanych materiałów biurowych, wyspecyfikowanym w 119 pozycjach. Wymagana jest wycena poszczególnych pozycji w cenach jednostkowych, określonych przez Zamawiającego w kolumnie 3 załącznika Nr 1.   

Termin realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: realizacja sukcesywna od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018 r.

Kryteria wyboru oferty:

Cena – 100%

Zamawiający określi liczbę punktów uzyskaną w w/w kryterium wg następującego wzoru:

Cena PLN najniższej oferty ( brutto)

---------------------------------------------- x 100 punktów

Cena PLN badanej oferty (brutto)

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wybór oferty:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów, ustaloną na podstawie prawidłowo wycenionej oferty, w jednostkach określonych przez Zamawiającego w zał. nr 1.

Forma złożenia oferty

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć ją na formularzu ofertowym załączonym do ogłoszenia, wraz z załącznikiem Nr 1.

Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby wycena dotyczyła literalnie wymienionych przez Zamawiającego jednostek (kolumna 3) wskazanych w poszczególnych pozycjach specyfikacji - dla porównywalności ofert.

Oferty wycenione w inny sposób niż wskazany w zdaniu wyżej, nie będą brane pod uwagę.

Termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.01.2018 r. w formie pisemnej:

Na adres e-mailowy: zamowienia@konstantynow.pl - skan dokumentu

lub

w kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok. 06

Osoba do kontaktu:

Elżbieta Wojtaszek – Gł. Specjalista ds. zamówień publicznych

Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

tel. ( 42) 211-11-73 wew. 156; (42) 211- 10 -52 wew.  156

e-mail: zamowienia@konstantynow.pl

Konstantynów Łódzki, dn. 11.01.2018 r.

Załączniki:

Zaproszenie do składania ofert z załącznikami- pobierz plik

Formularz ofertowy - pobierz plik

Wykaz zapotrzebowywanych materiałów - poboerz plik

-----------------------------------------------------------------------

Odpowiedzi na pytania - pobierz plik

Poprawiony załącznik Nr 1 - wykaz zapotrzebowywanych materiałów - obowiązujacy - pobierz plik

18.01.2018 r.

--------------------------------------------------------------------------

Informuję, że w poz.94 Wykazu winna być ilość:1

19.01.2018 r.

-----------------------------------------------------------------------------

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - pobierz plik

23.01.2018 r.

-----------------------------------------------------------------------------

Metryka

sporządzono
2018-01-04 przez Elżbieta Wojtaszek
udostępniono
2018-01-04 00:00 przez Elzbieta Wojtaszek
zmodyfikowano
2018-01-23 11:14 przez Wojtaszek Elzbieta
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
449
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.