Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Dostępność w UM Informacje
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej - Informacje, menu 1185, artykuł 3601 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Informacje

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej zwany jest dalej „wnioskiem”.

Kto może złożyć wniosek?

Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.

Co zawiera wniosek?

Wniosek zawiera:

1)      dane kontaktowe wnioskodawcy;

2)      wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;

3)      wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;

4)      wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.

Złożenie wniosku

Wniosek można:

1)      wysłać na adres:

Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim

ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki;

2)      złożyć osobiście w Kancelarii na parterze Urzędu w godzinach pracy Urzędu;

3)      wysłać na adres e-mail: kancelaria@konstantynow.pl;

4)      wysłać na adres e-mail: dostepnosc@konstantynow.pl;

5)      wysłać za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl.

ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.
Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto ePUAP;

Termin realizacji wniosku

Zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku, następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku, nie jest możliwe w tym terminie, Urząd niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności w zakresie określonym we wniosku Urząd zawiadamia o tym wnioskodawcę proponując dostęp alternatywny.

Skarga na brak dostępności

W przypadku gdy Urząd nie zapewnił wnioskodawcy dostępności w sposób i terminach wskazanych wyżej wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności. Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON w terminie 30 dni, zgodnie z zapisami art. 32 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności.

Metryka

sporządzono
2021-12-31 przez
udostępniono
2021-12-31 00:00 przez Pachla Sylwia
zmodyfikowano
2022-01-05 13:54 przez Kaluska Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
154
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.