Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Obwieszczenia
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Naprawa zabytkowego tramwaju zlokalizowanego na Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim - Obwieszczenia , menu 239, artykuł 2365 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Obwieszczenia

Naprawa zabytkowego tramwaju zlokalizowanego na Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

 

Zaprasza

do złożenia oferty udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:

                     

Naprawa zabytkowego tramwaju zlokalizowanego na Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim.

 

                               (na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )

 

  1. Ofertę należy złożyć:

1)      w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: aleksandra.wesolowska@konstantynow.pl

 

  1. W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego (Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, NIP: 731-19-93-975, REGON – 472057690, Tel.: 42 211 11 73; e-mail: sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:  „Zapytanie ofertowe na: Naprawa zabytkowego tramwaju zlokalizowanego na Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim.”

 

  1. Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.

 

  1. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest naprawa zabytkowego tramwaju zlokalizowanego na Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim.

Zakres prac przy tramwaju obejmuje:

  1. Naprawę podwieszki (wyprostowanie) znajdującej się na słupie.
  2. Ustawienie linki imitującej sieć trakcyjną.
  3.  Naprawę dachu:

a) uszczelnienie dachu (ok. 8

b) lakierowanie dachu wraz z elementami drewnianymi podstawy pod pantograf   (ok. 21 )                  

c) wyprostowanie elementu mocującego numer „43”

      4. Wymianę laminatów we wnętrzu wagonu:

a) wymianę płyt podsufitowych uszkodzonych przez nieszczelność dachu (ok. 7 )

b) wymianę wszystkich laminatów międzyokiennych (kolor jasny) – (ok. 4 )

c) wymianę wszystkich płyt poniżej okien ( kolor - imitacja słojów deski) – ( ok. 26  )

 

Naprawa będzie wykonywana na miejscu tj. na Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim i Zamawiający nie wyraża zgody na przetransportowanie tramwaju do siedziby Wykonawcy w celu naprawy. Zamawiający w zaproszeniu ofertowym załączy poglądowe zdjęcia, przedstawiające faktyczny stan tramwaju, w szczególności w obszarach wskazanych do naprawy. Nie mniej jednak, w celu precyzyjnego ustalenia kosztów naprawy i złożenia oferty cenowej, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca osobiście skontaktował się z Zamawiającym, obejrzał tramwaj i dokonał wyceny. Jeżeli Wykonawca podczas oględzin ustali, iż w ramach naprawy występuje konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych, to poinformuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego rozszerzenia zakresu naprawy. Wykonawca będzie stosować podczas realizacji przedmiotu umowy własne materiały.  W ofercie należy podać koszt robocizny oraz materiałów.

 

  1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy  

 

  1. Wymagany termin płatności: 30 dni

 

  1. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena

 

  1. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:

1)    Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5)

 

  1. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 

  1. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.

 

  1. Termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 25.07.2019 r., do godziny: 10.00

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6,                                    Tel: 42 211-10-52 wew. 127 oraz Anna Pertkiewicz, Inspektor w Referacie Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6,  tel: 42 211-10-52 wew. 127.

 

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

 

 

 W załączeniu:

1)    Wzór formularza oferty (Załącznik nr 5)

2)    Klauzula RODO

3)    Zdjęcia tramwaju:

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Zdjęcie 3

Zdjęcie 4

Zdjęcie 5

Zdjęcie 6

Zdjęcie 7

Zdjęcie 8

Zdjęcie 9

Zdjęcie 10

Zdjęcie 11

Zdjęcie 12

Zdjęcie 13

Metryka

sporządzono
2019-07-18 przez Aleksandra Wesołowska
udostępniono
2019-07-18 00:00 przez Wincenty Kołacz
zmodyfikowano
2019-07-18 14:10 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
225
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.