Zapytanie ofertowe na wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu pn: "Termomodernizacja budynku szkolnego przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim"
Ogłoszenie nr PF.271/1/2016
Gmina Konstantynów Łódzki, z siedzibą przy ul. Zgierskiej 2 w Konstantynowie Łódzkim, zaprasza do składania ofert na wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektupn:”Termomodernizacja budynku szkolnego przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim”
Do zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający:
Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Henryka Brzyszcza
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
NIP – 731-19-93-975
REGON - 472057690
tel. (42) 211 – 12 - 12
fax: (42) 211 - 11- 68
e-mail: sekretariat@konstantynow.pl
osoba do kontaktu:
Przemysław Krygier – Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy
Referat Pozyskiwania Funduszy, Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
tel. (42) 211 -12 - 12 wew. 144
e-mail: ue@konstantynow.pl
Określenie przedmiotu zamówienia:
Inspektor nadzoru jest zobowiązany do wypełniania obowiązków zgodnie z obowiązującym prawem polskim, w szczególności:
3) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót,
4) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji,
5) Wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo ludzi, majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego,
Nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym w tym kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
8) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich rodzajów robót.
9) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p. poż.
10) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu,
11) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania.
12) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz,
13) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę
14) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu.
15) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
16) Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej,
Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,
19) Udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowych (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru),
20) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad, egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót,
Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego,
23) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji,
24) Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy,
25) Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy,
Inspektor nadzoru pełni nadzór inwestorski nad robotami we wszystkich branżach objętych projektem, a w szczególności nad robotami branży:
- budowlanej
- elektrycznej
- sanitarnej (c.o.)
Termin wykonywania zamówienia: od dnia podpisania umowy do zakończenia projektu – planowany termin zakończenia: 31 sierpień 2017r.
Planowany termin rozpoczęcia robót budowlanych: 1 kwiecień 2016r., zakończenie robót budowlanych: 31 lipiec 2017r. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z ustalonym harmonogramem robót, uwzględniającym realizację prac budowlanych w funkcjonującym budynku szkolnym.
Płatności dokonane będą w 2 równych ratach, w tym jedna w roku 2016, jedna w roku 2017.
Zakres robót budowlanych będących przedmiotem projektu obejmuje
I. Roboty termo-modernizacyjne:
1. ocieplenie stropodachu wełną mineralną o grubości warstwy 25 cm
2. ocieplenie ścian II piętra oraz elementów żelbetowych parteru i I piętra
3. wymianę istniejącej stolarki zewnętrznej drzwi, okien oraz świetlika dachowego
4. wymianę instalacji c.o.
5. wymianę węzła c.o. (źródłem ciepła pozostanie miejska sieć cieplna).
II. Pozostałe roboty budowlane, zakres robót obejmuje w szczególności:
1. przebudowę dwóch sal lekcyjnych i części korytarza na parterze budynku na oddział przedszkolny dysponujący osobnym wejściem zewnętrznym, szatnią, salami pobytu dziennego, zapleczem sanitarnym
2. przebudowę pomieszczeń w piwnicach budynku na jadalnię i kuchnię dla szkoły podstawowej i oddziału przedszkolnego
3. przebudowę szatni na potrzeby szkoły podstawowej
4. przebudowę instalacji elektrycznej, instalacji c.o., instalacji wod-kan w nowo powstałych pomieszczeniach
5. wydzielenie funkcjonujących klatek schodowych zgodnie z przepisami p.poż. w zakresie stref pożarowych wraz z dodatkowymi wejściami do budynku
6. instalację oświetlenia awaryjnego
7. montaż systemu oddymiania klatek schodowych
8. montaż systemu wykrywania dymu
Postępowanie przetargowe na wykonawstwo robót budowlanych wraz z pełną dokumentacja techniczną znajduje się pod linkiem:
Oferta powinna być dostarczona do:
Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim,
ul. Zgierska 2,
95-050 Konstantynów Łódzki
- osobiście lub pocztą,
- faksem na nr 42 211-11-68
- mailem na adres ue@konstantynow.pl (skan dokumentu)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym załączonym do ogłoszenia.
Termin składania ofert: do 14 marca 2016 r. do godziny 16:00
Kryteria oceny ofert CENA = 100 %
Zamawiający określi liczbę punktów uzyskaną w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena PLN najniższej oferty (brutto)
-------------------------------------------- x 100 punktów
Cena PLN badanej oferty (brutto)
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do wskazania kwoty nadzoru za zakres I Roboty termo-modernizacyjne oraz kwoty nadzoru za zakres II Pozostałe roboty budowlane. Oceniana będzie kwota łączna.
Konstantynów Łódzki, 7 marzec 2016r.
Załączniki:
1.Formularz ofertowy - pobierz plik
____________________________________________________________________________________________
Zbiorcze zestawienie ofert –
odpowiedź na Ogłoszenie nr PF.271/1/2016 z dnia 07.03.2016r.
dotyczące wyboru inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu „Termomodernizacja budynku szkolnego przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim”.
Zestawienie ofert
Numer oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto zł
|
Ilość punktów
|
1
|
EWPROM
Inżynieria Inwestycje Środowisko
ul. Królewiecka 40 a/5
87-800 Włocławek
|
79950,00
|
15,01%
|
2
|
Konsorcium firm
Zbigniew Frankowski Bogucin 84
87-152 Pigża, ul. Wodna 7
|
13899,00
|
86,34%
|
3
|
Zarządzanie projektami
99-340 Krośniewice, ul. Klonowa 13
|
20910,00
|
57,39%
|
4
|
PRO-BUD
Krzysztof Kazimierczak
60-195 Poznań, ul. J. Porazińskiej 52/1
|
59286,00
|
20,24%
|
5
|
Biuro Inżynieryjno – Inwestycyjne „OWAN”
56-120 Brzeg Dolny, Stary Dwór 9
|
48000,00
|
25,00%
|
6
|
P.B.I. Ciepłe Domy
Grzegorz Kowalski
95-100 Zgierz, ul. Kontrewers 11a
|
12000,00
|
100,00%
|
7
|
Adore Adam Socha
93-554 Łódź, ul. Rogozińskiego 23 m. 12
|
22140,00
|
54,20%
|
8
|
Zakład Projektowania, Nadzoru Budowlanego i Rzeczoznawstwa
93-221 Łódź ul. Standego 5/6
|
43050,00
|
27,87%
|
9
|
KNK Budownictwo
Zbigniew Gajos
25-346 Kielce, ul. Zagórska 171
|
33800,00
|
35,50%
|
15.03.2016r.
_______________________________________________________________________________________________
INFORMACJA Z DNIA 30.03.2016 roku
dotycząca wyboru wykonawcy na wykonanie usługi inspektora nadzoru w ramach projektu „Termomodernizacja budynku szkolnego przy ul. Kilińskiego 75 w Konstantynowie Łódzkim”.
Zawiadamiam, że za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez firmę:
P.B.I. Ciepłe Domy
Grzegorz Kowalski
95-100 Zgierz, ul. Kontrewers 11a
oferująca cenę brutto za wykonanie usługi: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).