Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2019 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zaproszenie do składania ofert na wykonanie usługi zewnętrznego audytu oraz doradztwa - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 740, artykuł 2100 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie usługi zewnętrznego audytu oraz doradztwa

                                                                 Konstantynów Łódzki, dn. 28.01.2019 r. 

 
Gmina Konstantynów Łódzki

T-I.271.1.OF.2019 EW

 

Zaproszenie do składania ofert
 

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi zewnętrznego audytu oraz doradztwa, z uwzględnieniem poniższych wymagań:

ZAMAWIAJĄCY

Gmina Konstantynów Łódzki                                                                                                                                         

ul. Zgierska 2

95-050 Konstantynów Łódzki

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zewnętrznego audytu jednostki samorządu terytorialnego wraz z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz czynności doradcze w okresie roku budżetowego 2019.

 

ZAKRES ZADAŃ:

  1. Przeprowadzenie audytu w zakresie bieżącej oceny i perspektywy działalności gminy i jednostek organizacyjnych, obejmującego w szczególności:
  2. Analizę obszarów ryzyka w zakresie działania jednostki samorządu terytorialnego oraz jego jednostek organizacyjnych,
  3. Sporządzenie planu audytu na 2019 rok i projektu planu audytu na lata 2020-2021, zgodnie
    z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Finansów z 04.09.2015 w sprawie audytu wewnętrznego,
  4. Przeprowadzenie 4 audytów polegających na:
  • przeprowadzeniu wstępnego przeglądu obszaru poddawanego audytowi,
  • dokonaniu analizy ryzyka procesów dotyczących danego zadania,
  • sporządzeniu programu zadania audytowego,
  • przeprowadzeniu spotkania otwierającego i zamykającego,
  • ustaleniu stanu faktycznego w zakresie funkcjonowania jednostki, określeniu oraz analizie przyczyn i skutków uchybień, przedstawieniu zaleceń w sprawie usunięcia uchybień
    i wprowadzenia usprawnień,
  • sporządzeniu raportu z realizacji zadania audytowego.
  1. Czynności doradcze przez cały okres trwania umowy.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA wg CPV

79 21 20 00 Usługi audytu

79 40 00 00 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarki i zarządzania oraz podobne

 

WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO

 

  1. 1.       Wykonawca składający ofertę ma obowiązek spełniać wymogi określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych.
  2. 2.       Wykonawca składający ofertę powinien posiadać doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów
    i wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty (11.02.2019 r.), co najmniej 2 usługi o takim zakresie.
  3. 3.       Wykonawca powinien dysponować zespołem ekspertów w celu prawidłowego przeprowadzenia usługi w tym m.in.: analitycy, prawnicy.
  4. 4.       Wykonawca w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy zobowiązany będzie do opracowania
    i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu zawierającego szczegółową metodologię prowadzenia audytu, w szczególności: przedstawienia kryteriów oceny, harmonogramu realizacji usługi oraz metodyki doboru próby do kontroli.

 

TERMIN REALIZACJI USŁUGI

 

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 roku.

 

MIEJSCE PRZEPROWADZENIA AUDYTU

 

Audyt należy przeprowadzić:

– w zależności od potrzeb w siedzibie jednostki wskazanej do audytu lub w siedzibie Wykonawcy.

 

SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA do ustalonej wartości ma zastosowanie zapis art. 4 pkt 8 ustawy PZP (t. j. z 2018 r. Dz. U. poz. 1986).    

 

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY  

 

1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu.

2. Oferta powinna być wyrażona w walucie ['PLN']

3. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie będzie ceną całkowitą, rozumianą, jako całkowita kwota wydatku ponoszonego przez Zamawiającego

 

OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ

 

1. Formularz ofertowy zawierający cenę netto i brutto za wykonanie usługi w zakresie wymienionych zadań.

2. Informację o ubezpieczeniu podmiotu audytorskiego od ryzyka zawodowego.

3. Wykaz zrealizowanych usług potwierdzających co najmniej wymagane doświadczenie.

4. Informację o dysponowaniu wymaganymi ekspertami.

KRYTERIUM WYBORU OFERTY

 

Ustalonymi kryteriami wyboru jest:

Cena, z wagą 100 % (pkt)

Sposób oceny:

Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie kryterium: Cena = 100%

Zamawiający określi liczbę punktów uzyskaną w w/w kryterium wg następującego wzoru:

                                          

                Cena PLN najniższej oferty ( brutto)  / Cena PLN badanej oferty (brutto)  x 100 punktów

 

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

 

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.  

2. Z usługodawcą (firmą audytorską), którego oferta zostanie wybrana, będzie mogła zostać zawarta umowa
o przeprowadzenie audytów i doradztwa, o treści wzajemnie uzgodnionej, jeżeli do złożonej oferty będzie miał zastosowanie zapis art. 4 pkt 8 ustawy PZP (t. j. z 2018 r. Dz. U. poz. 1986), po przedstawieniu przez Wykonawcę projektu umowy.

3. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,
o terminie i miejscu podpisania umowy, z zastrzeżeniem zawartym w pkt. 2.

4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich (PLN).

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT upływa dnia 11.02.2019 r. o godz. 14:00.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą brane pod uwagę.

 

OFERTY NALEŻY SKŁADAĆ

– bezpośrednio w Kancelarii urzędu lub korespondencyjnie (Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim,
ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki – w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na przeprowadzenie usługi audytu oraz doradztwo”. 

 

OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU

- w sprawach merytorycznych – Kierownik Referatu Organizacyjnego Pani Dorota Imbierczyk tel.  42 211 12 12

- w sprawach proceduralnych – Gł. Spec ds. Zamówień publicznych Pani Elżbieta Wojtaszek tel.  42 211 11 73

 

ZASTRZEŻENIE

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyn.

 

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Formularz ofertowy - pobierz plik

----------------------------------------------------

Odpowiedzi na pytania - pobierz plik

05.02.2019 r.

-----------------------------------------------------

 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dn. 14.02.2019 r. - pobierz plik

15.02.2019 r.

Metryka

sporządzono
2019-01-29 przez Imbierczyk Dorota
udostępniono
2019-01-29 00:00 przez Łukasz Piątek
zmodyfikowano
2019-02-15 13:48 przez Piątek Łukasz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
675
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.