Opracowanie docelowej organizacji ruchu dla drogi wojewódzkiej nr 710 (część południowa na odcinku od km 7+208 do km 7 + 329 oraz od km 7+364 do km 7+399 oraz w części północnej na odcinku od km 7+200 do km 7+271) wraz z uzgodnieniami z Zarządca
Numer sprawy: IIT.271.23.2020.AG Konstantynów Łódzki, dnia 25.08.2020 r.
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
Zaprasza do składania ofert na wykonanie:
Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie docelowej organizacji ruchu dla drogi wojewódzkiej nr 710 (część południowa na odcinku od km 7+208 do km 7 + 329 oraz od km 7+364 do km 7+399 oraz
w części północnej na odcinku od km 7+200 do km 7+271) wraz z uzgodnieniami z Zarządcą drogi oraz Zarządcą ruchu.
Termin realizacji: od 04.09.2020 r. do 15.10.2020 r.
Szacunkowy koszt: 2000,00zł netto
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
NIP - 731-19-93-975
REGON - 472057690
Tel.: 42 211 11 73
- Ofertę należy złożyć:
- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub:
- podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: a.gruszczynska@konstantynow.pl, j.pazdzierska@konstantynow.pl
- Zakres prac obejmuje:
a) Opracowanie docelowej organizacji ruchu dla drogi wojewódzkiej nr 710 (część południowa na odcinku od km 7+208 do km 7 + 329 oraz od km 7+364 do km 7+399 oraz w części północnej na odcinku od km 7+200 do km 7+271)
wraz z uzgodnieniami z Zarządcą drogi oraz Zarządcą ruchu.
b) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektów organizacji ruchu
w oparciu o:
- ustawę z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 110, 284, 568, 695. z późniejszymi zmianami),
- rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków
i sygnałów drogowych (Dz.U.2002.170.1393 z późniejszymi zmianami), - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach(Dz.U.2003.220.2181z późniejszymi zmianami),
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r.
w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2003.177.1729
z późniejszymi zmianami)
- Projekt docelowej organizacji ruchu powinien zawierać:
a) plan orientacyjny w skali od 1:10.000 do 1:25.000 z zaznaczeniem dróg, których projekt dotyczy;
b) plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1.000 z zaznaczeniem istniejącej i projektowanej organizacji ruchu; w uzasadnionych przypadkach organ zarządzający ruchem może dopuścić skalę 1:2.000 lub szkic bez skali;
c) zasady dokonywania zmian oraz sposób ich rejestracji - w przypadku projektu zawierającego znaki świetlne lub znaki o zmiennej treści oraz w przypadku projektu dotyczącego zmiennej organizacji ruchu lub zawierającego inne zmienne elementów mające wpływ na ruch drogowy;
d) opis techniczny zawierający charakterystykę drogi i ruchu na drodze;
e) nazwisko i podpis projektanta.
- Wykonawca w trakcie wykonywania prac zobowiązany jest do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektów stałej organizacji ruchu,
b) uzyskania opinii wymaganych do uzyskania zatwierdzenia projektów organizacji ruchu drogowego i oznakowania dróg gminnych,
c) uzyskania uzgodnienia stałych projektów organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem.
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Wymagany termin realizacji umowy: 7 dni od momentu podpisania umowy
- Wymagany termin płatności: 30 dni
- 10. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
- 11. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
a) formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania,
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej.
- Termin złożenia oferty: 01.09.2020r. godz. 10.00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Tomasz Wójcicki, Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 9, Tel: (42) 211-11-73 wew. 130
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia
….........................................................
(w imieniu Zamawiającego)
Załącznik