Klauzula informacyjna RODO
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl, tel. (42) 211 11 73.
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl.
3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, co jest zgodne z artykułem 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
b) Urząd Zamówień Publicznych;
c) Portal PZP Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnobrzegu, 39-400, ul. Henryka Sienkiewicza 64.
Ponadto w zakresie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, dane będą publikowane na stronie internetowej: www.bip.konstantynow.pl.
6. Pozyskane dane będą przetwarzane przez okres wskazany w art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Osoba, której dane Administrator pozyskał przy uwzględnieniu zasad określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych, ma prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,
b) ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),
c) ograniczenia przetwarzania,
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie jej danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podanie danych jest wymogiem ustawowym wynikających z przepisów z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku ich niepodania nie będzie możliwy Pani/Pana udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.