"Przebudowa odwodnienia wjazdów w pasie ul. Piłsudskiego w Konstantynowie Łódzkim"
IIT.271.14.2021.JCJ
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
ZAPRASZA
do złożenia oferty udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa odwodnienia wjazdów w pasie ul. Piłsudskiego
w Konstantynowie Łódzkim”
- Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, lub
2) w postaci elektronicznej na adres:
j.czechowicz-jedrzejek@konstantynow.pl, lub a.gruszczynska@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Zapytanie ofertowe nr IIT.271.14.2021.JCJ na:
„Przebudowa odwodnienia wjazdów w pasie ul. Piłsudskiego
w Konstantynowie Łódzkim”
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
W ofercie należy podać cenę brutto oraz wyróżnić kwotę podatku VAT i wartość netto za wykonanie prac. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę wartość oferty brutto.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odwodnienia 4 sztuk wjazdów na szerokości od krawężnika do linii własności tj. 2,60- 3,0 m, wraz z remontem istniejących wjazdów prowadzących do dróg wewnętrznych o szerokości 2,5-7,2 m w pasie drogowym ul. Piłsudskiego w Konstantynowie Łódzkim. W przypadku jednego wjazdu projektowany wpust zlokalizowany jest na działce 153/59 obręb K-14, tuż przy granicy pasa drogowego.
2) Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1), obejmuje w szczególności:
- Zjazd drogowy ul. Piłsudskiego / ul. Kombatantów,
- Zjazd drogowy dz. nr 153/64,
- Zjazd drogowy dz. nr 153/59,
- Zjazd drogowy dz. nr 142/2,
- Zjazd drogowy – przebudowa nawierzchni.
3) Obmiar oraz zakres prac znajduje się w załączniku do zaproszenia pn.: „ Załącznik nr 1 do Przebudowy odwodnienia wjazdów w pasie
ul. Piłsudskiego”. Obmiar ma charakter poglądowy i należy go traktować jako orientacyjny. Zamawiający wymaga od Wykonawcy skalkulowania w ramach oferty całości prac niezbędnych do wykonania.
4) W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zakładającego zużycie nakładów RMS (robocizny, materiałów sprzętu).
5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wywiązania się z warunków gwarancji udzielonych przez firmę Larkbud Sp. z o.o. realizujących inwestycję „Przebudowa ulicy Juliusza Słowackiego i ulicy Józefa Piłsudskiego
w Konstantynowie Łódzkim” w 2019 roku (przetarg dostępny pod linkiem: ?bip=2&cid=739&id=2305), wskazanych
w załączniku do zaproszenia pn.: „ Załącznik nr 2 do Przebudowy odwodnienia wjazdów w pasie ul. Piłsudskiego”.
6) Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją, poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dodatkowo prace związane z infrastrukturą wod.-kan. muszą być wykonane zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku
do zaproszenia pn.: „ Załącznik nr 3 do Przebudowy odwodnienia wjazdów
w pasie ul. Piłsudskiego”.
7) W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający wymaga od Wykonawcy aby udowodnił, że proponowane przez Niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
9) W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w specjalności drogowej i wodno – kanalizacyjnej.
10) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem
w specjalności drogowej i wodno – kanalizacyjnej.
11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12) Zaleca się Wykonawcy, przed złożeniem oferty w niniejszym zapytaniu dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Wizja lokalna nie należy
do przedmiotu zamówienia i z tytułu przeprowadzenia wizji w terenie Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od Zamawiającego. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej we własnym zakresie – Zamawiający informuje, iż nie będzie stroną organizującą i przeprowadzającą wizję lokalną w terenie.
13) Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji
60 miesięcy.
- Wymagany termin realizacji umowy: do 31 maja 2021 roku
- Wymagany termin płatności 30 dni
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: CENA
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia,
2) Oświadczenie o dysponowaniu w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi
w specjalności drogowej i wodno – kanalizacyjnej.
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową
i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. - Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom o najniższej cenie.
- Termin złożenia oferty:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23 kwietnia 2021 roku, do godziny 10:00
Osoba do kontaktu z oferentami: Tomasz Wójcicki, pokój nr 10,
tel (42) 211-11-73 wew. 149
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle
do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
Konstantynów Łódzki, dnia 15 kwietnia 2021 roku .....................................................
(w imieniu Zamawiającego)
W załączeniu:
2) Wzór umowy
(*) niepotrzebne skreślić