Stanowisko ds. Kadr
Anna Strzemecka - Główny specjalista
Kontakt: tel. 42 211 11 73 wew. 148
Miejsce: II piętro pokój nr 39
Do zadań stanowiska ds. kadr należy prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych, a w szczególności:
1) prowadzenie spraw:
a) wynikających ze stosunku pracy oraz spraw rentowych i emerytalnych pracowników Urzędu w tym prowadzenie dokumentacji osobowej,
b) związanych z ewidencją czasu pracy, w tym z wykorzystaniem urlopów
oraz prowadzeniem kontroli porządku i dyscypliny pracy,c) prowadzenie ewidencji badań okresowych, przestrzeganie ich terminowości oraz kierowanie pracowników na badania wstępne, okresowe i kontrolne,
d) współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
w szczególności w zakresie organizacji szkoleń BHP i pozostałych spraw związanych z
zapewnieniem pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,e) wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, dotyczących pracowników Urzędu,
f) wynikających ze stosunku pracy kierowników jednostek organizacyjnych,
g) prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych,
w zakresie przystąpienia, rezygnacji pracowników Urzędu z PPK oraz współpracy
z instytucją finansową oraz współpraca w tym zakresie z referatem księgowości,h) prowadzenie spraw pracowniczych wynikających z ustaw i przepisów szczególnych,
2) organizowanie i prowadzenie procedury naborów;
3) organizowanie służby przygotowawczej;
4) koordynowanie spraw związanych z przeprowadzeniem w Urzędzie ocen okresowych;
5) prowadzenie centralnego rejestru pełnomocnictw i upoważnień;
6) wydawanie i prowadzenie rejestru legitymacji służbowych;
7) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych zobowiązanych do ich złożenia;
8) prowadzenie rejestru korzyści;
9) prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników;
10) prowadzenie spraw w zakresie zatrudniania osób skazanych w stosunku, do których orzeczono przez sąd wykonanie kary ograniczenia wolności poprzez pracę społecznie użyteczną;
11) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania osób zgodnie z ustawą o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy;
12) przygotowywanie na wniosek zainteresowanego zaświadczeń Rp-7 oraz innych dokumentów byłym pracownikom placówek oświatowych (do 1995 r.), a także współpraca w tym zakresie z ZUS;
13) gospodarowanie odzieżą roboczą, ochronną dla pracowników obsługi zgodnie z obowiązującymi przepisami;
14) opracowywanie analiz i informacji oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw pracowniczych;
15) sporządzanie sprawozdań z zakresu działania komórki;
16) prowadzenie innych spraw pracowniczych wynikających z ustaw i przepisów szczególnych;
17) współpraca z inspektorem ds. naruszeń;
18) obsługa i nadzór maerytoryczny nad elektronicznym systemem czasu pracy.