Wykonanie w 2020 r. usług polegających na szkleniu wiat przystanków komunikacji miejskiej w Konstantynowie Łódzkim
Numer sprawy: IIT.271.7.2020.JCJ Konstantynów Łódzki, dnia 21.04.2020 r.
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
Zaprasza do złożenia oferty udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wykonanie w 2020 r. usług polegających na szkleniu wiat przystanków komunikacji miejskiej w Konstantynowie Łódzkim
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych ) |
- Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki,
ul. Zgierska 2, parter, pok.06,
b) lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres:
e-mail: a.gruszczynska@konstantynow.pl
e-mail: j.czechowicz-jedrzejek@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Zapytanie ofertowe na:
Wykonanie w 2020 r. usług polegających na szkleniu wiat przystanków
komunikacji miejskiej w Konstantynowie Łódzkim
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2020 r. usług polegających na szkleniu wiat przystanków komunikacji miejskiej. Zakres prac przewidzianych do realizacji będzie obejmował:
- usunięcie starych, potłuczonych szyb w wiacie przystanku oraz innych elementów konstrukcyjnych zniszczonych i uniemożliwiających naprawę (metalowe uchwyty, stare uszczelki, kit) oraz drobnych elementów w konstrukcji wiaty (nity, listwy dociskowe, oporowe, blachy osłonowe),
- założenie nowych szyb wraz z elementami zabezpieczającymi (uszczelki, uchwyty, masa uszczelniająca). Materiał wykorzystywany do naprawy wiat: Szkło bezpieczne 3.3.1,
- przewidywana ilość szklenia w ciągu roku: ok. 70 m2
Wskazanie lokalizacji wiat przystankowych przewidzianych do naprawy będzie następować na podstawie zgłoszenia Zamawiającego.
Wymagany termin do podjęcia działań naprawczych: 24h od momentu zgłoszenia.
Wszelkie narzędzia i materiały niezbędne do wykonania usługi zapewnia Wykonawca.
- Wymagany termin realizacji umowy: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.
- Wymagany termin płatności: 30 dni
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom,
o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 28 kwietnia 2020 r. do godz. 10:00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcą jest: Tomasz Wójcicki – Kierownik Referatu Inwestycji
i Infrastruktury Technicznej, 0-42-211-11-73 wew. 149
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
…..............................................................
(w imieniu Zamawiającego)
W załączeniu:
1) Wzór formularza oferty - pobierz plik
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - pobierz plik
3) Wzór umowy - pobierz plik
4) Klauzula RODO - pobierz plik
NAJLEPSZA OFERTA - pobierz plik