Zakup znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów wg specyfikacji i słupków do znaków drogowych.
Numer sprawy: IIT.271.6.2020.JCJ Konstantynów Łódzki, dnia 24.03.2020 r.
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
zaprasza do składania ofert na:
Zakup znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów wg specyfikacji i słupków do znaków drogowych.
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )
- Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki,
ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan
w formie elektronicznej na adres:
j.czechowicz-jedrzejek@konstantynow.pl,
a.gruszczynska@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Zapytanie ofertowe na: „Zakup znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów wg specyfikacji i słupków do znaków drogowych” - Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów (tarcze znaków odpowiadające standardom oznaczania dróg gminnych znaki ostrzegawcze średnica 750 mm, znaki informacyjne podstawa 600 mm; do oznakowania należy stosować tablice normatywne
z krawędziami podwójnie zaginanymi, lico z folii odblaskowej typu 2), wg specyfikacji:
- Znak D-4a - 5 szt.
- Znak D-6 - 15 szt.
- Znak D-6a - 3 szt.
- Znak A-6b - 2 szt.
- Znak A-6c - 2 szt.
- Znak A-7 - 10 szt.
- Znak B-2 - 5 szt.
- Znak B-18 - 3 szt.
- Znak B-21 - 3 szt.
- Znak B-33 - 2 szt.
- Znak B-34 - 2 szt.
- Tabliczka pod znak drogowy z tekstem „Nie dotyczy zatoki parkingowej” – 2szt.
oraz słupki do znaków drogowych Ø 60 L-3,5 mb - 20 szt.
wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, tj. Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
- Wymagany termin realizacji umowy: do 17.04.2020 r.
- Wymagany termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego z protokołem potwierdzającym odbiór przedmiotu zamówienia
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy).
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 31.03.2020 r., do godziny: 10.00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan Tomasz Wójcicki, Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 10, Tel: (42) 211-10-52 wew. 149
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
Konstantynów Łódzki, dnia 24.03.2020 r. ….............................................................. (w imieniu Zamawiającego)
W załączeniu:
3) Wzór umowy
Wybór najkorzystniejszej oferty - pobierz plik