Zakup i montaż znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów oraz słupki (Ø 60, L - minimum 3,5 mb) do ww. znaków drogowych, zgodnie z załącznikami graficznymi.
Numer sprawy: IIT.271.31.2020.AG Konstantynów Łódzki, dnia 28.10.2020 r.
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
zaprasza do składania ofert na:
Zakup i montaż znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów oraz słupki (Ø 60, L – minimum 3,5 mb) do ww. znaków drogowych, zgodnie z załącznikami graficznymi.
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych)
- Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki,
ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan
w formie elektronicznej na adres:
j.pazdzierska@konstantynow.pl,
a.gruszczynska@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Zapytanie ofertowe na: Zakup i montaż znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów oraz słupki (Ø 60, L – minimum 3,5 mb) do ww. znaków drogowych, zgodnie z załącznikami graficznymi.
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż znaków drogowych wraz z kompletem uchwytów oraz słupki (Ø 60, L – minimum 3,5 mb) do ww. znaków drogowych, zgodnie
z załącznikami graficznymi.
1) Ignacew 1 – Zakup i montaż znaków: A1 i A2,
2) Ignacew 2 – Zakup i montaż znaków: A1 i A2,
3) Ignacew 3 – Zakup i montaż znaków: wszystkie, zgodnie z załącznikiem graficznym,
4) Jesienna 1 – Zakup i montaż znaków: D4a,
5) Jesienna 2 – Zakup i montaż znaków: wszystkie, zgodnie z załącznikiem graficznym,
6) Przygraniczna 1 – Zakup i montaż znaków: wszystkie, zgodnie z załącznikiem graficznym,
7) Przygraniczna 2 – Zakup i montaż znaków: wszystkie, zgodnie z załącznikiem graficznym,
8) Warzywnicza – Zakup i montaż znaków: w obrębie skrzyżowania Warzywnica / Działkowa. Nie dotyczy znaków U9,
9) Plac Kościuszki – Zakup i montaż dwóch skrajnych słupków U12c - zgodnie
z załącznikiem graficznym,
10) Poprzeczna – Zakup i montaż znaków: wszystkie, zgodnie z załącznikiem graficznym.
- Wymagany termin realizacji umowy: do 30 listopada 2020 r.
- Wymagany termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego
z protokołem potwierdzającym odbiór przedmiotu zamówienia
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy).
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 2 listopada 2020 roku do godziny: 12:00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan Tomasz Wójcicki, Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 10, Tel: (42) 211-11-73 wew. 149
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
Konstantynów Łódzki, dnia 28.10.2020 r. ….............................................................. (w imieniu Zamawiającego)
W załączeniu:
3) Wzór umowy
4) Załączniki:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty