Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2019 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 740, artykuł 2279 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

 

Zaprasza do składania ofert na wykonanie:

 

1)    Projektu docelowej organizacji ruchu – montaż progu zwalniającego na ul. Żeromskiego

2)    Projektu docelowej organizacji ruchu – montaż progu zwalniającego na ul. Innowacyjnej

3)    Projektu docelowej organizacji ruchu – zakaz zatrzymywania i postoju po zachodniej stronie ulicy Moniuszki na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. Kilińskiego

4)    Projektu docelowej organizacji ruchu – lokalizacja przejścia dla pieszych na Placu Kościuszki

5)    Projektu docelowej organizacji ruchu w obrębie skrzyżowania ul. Polnej z Placem Wolności

6)    Projektu docelowej organizacji ruchu dla ul. Bechcice

 (na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )

 

  1. Ofertę należy złożyć:

1)    w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: aleksandra.wesolowska@konstantynow.pl

  1. W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
     Zapytanie ofertowe na:

 

Wykonanie:   

 

1)    Projektu docelowej organizacji ruchu – montaż progu zwalniającego na ul. Żeromskiego

2)    Projektu docelowej organizacji ruchu – montaż progu zwalniającego na ul. Innowacyjnej

3)    Projektu docelowej organizacji ruchu – zakaz zatrzymywania i postoju po zachodniej stronie ulicy Moniuszki na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. Kilińskiego

4)    Projektu docelowej organizacji ruchu – lokalizacja przejścia dla pieszych na Placu Kościuszki

5)    Projektu docelowej organizacji ruchu w obrębie skrzyżowania ul. Polnej z Placem Wolności

6)    Projektu docelowej organizacji ruchu dla ul. Bechcice”

  1.  Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.

 

  1. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

 

1)    Projektu docelowej organizacji ruchu – montaż progu zwalniającego na ul. Żeromskiego

2)    Projektu docelowej organizacji ruchu – montaż progu zwalniającego na ul. Innowacyjnej

3)    Projektu docelowej organizacji ruchu – zakaz zatrzymywania i postoju po zachodniej stronie ulicy Moniuszki na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. Kilińskiego

4)    Projektu docelowej organizacji ruchu – lokalizacja przejścia dla pieszych na Placu Kościuszki

5)    Projektu docelowej organizacji ruchu w obrębie skrzyżowania ul. Polnej z Placem Wolności

6)    Projektu docelowej organizacji ruchu dla ul. Bechcice”

 

  1. Wymagany termin realizacji umowy: 14 dni od momentu podpisania umowy  

 

  1. Wymagany termin płatności: 30 dni

 

  1. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena

 

  1. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:

1)    Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)

 

  1. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 

  1. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.

 

  1. Termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 27.05.2019 r.

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, Tel: (42) 211-10-52 wew. 127 lub 697-140-090

 

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

 

Formularz ofertowy

Metryka

sporządzono
2019-05-22 przez Aleksandra Wesołowska
udostępniono
2019-05-22 00:00 przez Wincenty Kołacz
zmodyfikowano
2019-05-22 14:27 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
242
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.