Wykonanie szklenia wiat przystankowych w Konstantynowie Łódzkim
Konstantynów Łódzki, dnia 03.06.2019 r.
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
Zaprasza do złożenia oferty udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wykonanie szklenia wiat przystankowych w Konstantynowie Łódzkim
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )
- Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06,
2) lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: aleksandra.wesolowska@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Zapytanie ofertowe na:
„Wykonanie szklenia wiat przystankowych w Konstantynowie Łódzkim”
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2019 r. usług polegających na szkleniu wiat przystanków komunikacji miejskiej. Zakres prac przewidzianych do realizacji będzie obejmował:
- usunięcie starych, potłuczonych szyb w wiacie przystanku oraz innych elementów konstrukcyjnych zniszczonych i uniemożliwiających naprawę (metalowe uchwyty, stare uszczelki, kit) oraz drobnych elementów w konstrukcji wiaty (nity, listwy dociskowe, oporowe, blachy osłonowe)
- założenie nowych szyb wraz z elementami zabezpieczającymi (uszczelki, uchwyty, masa uszczelniająca). Materiał wykorzystywany do naprawy wiat: Szkło bezpieczne 3.3.1
- przewidywana ilość szklenia w ciągu roku: ok. 70 m2
Wskazanie lokalizacji wiat przystankowych przewidzianych do naprawy będzie następować na podstawie zgłoszenia Zleceniodawcy. Wymagany termin do podjęcia działań naprawczych: 24h od momentu zgłoszenia. Wszelkie narzędzia i materiały niezbędne do wykonania usługi zapewnia Zleceniobiorca.
- Wymagany termin realizacji umowy: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.
- Wymagany termin płatności: 30 dni
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5)
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 07.06.2019 r. do godz. 10.00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, Tel: (42) 211-10-52 wew. 127 lub 697-140-090
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.