Rozbudowa placu zabaw wraz z zadaszeniem membranowym (Pl. Wolności)
Konstantynów Łódzki, dnia 14.08.2019 r.
Numer sprawy: IOŚ.271.12.2019.AP
OGŁOSZENIE
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego,
95-050 Konstantynów Łódzki ul. Zgierska 2
zaprasza do złożenia oferty udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania polegającego na: zadanie „Rozbudowa placu zabaw wraz z zadaszeniem membranowym (Pl. Wolności)”.
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 30.000.00 € nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Oferty należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06,
2) lub w formie elektronicznej - swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan na adres: a.pertkiewicz@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać:
- Nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy,
- Napis:
Zapytanie ofertowe na zadanie: „Rozbudowa placu zabaw wraz z zadaszeniem membranowym (Pl. Wolności)”.
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie zrealizowanie budowy zadaszenia membranowego na podstawie tej dokumentacji.
Szczegółowy zakres prac projektowych określono w opisie przedmiotu zamówienia, który został załączony do ogłoszenia zawierającym Program Funkcjonalno-Użytkowym.
- Wymagany termin realizacji zadania: 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
- Wymagany termin płatności: 30 dni.
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena.
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ze strony tego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres zamawiania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymaganiom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Oferty należy złożyć terminie do dnia: 26 sierpnia 2019 r.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, tel. (42) 211-10-52 wew. 127 lub 697-140-090.
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
Załączniki:
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz PFU
3) Mapa z proponowaną lokalizacją
4) RODO