Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2019 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Świadczenie usługi w zakresie odławiania i transportu zwierząt bezdomnych i wolnożyjących na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2020. - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 740, artykuł 2553 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Świadczenie usługi w zakresie odławiania i transportu zwierząt bezdomnych i wolnożyjących na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2020.

Numer sprawy: IOŚ.271.27.2019.AW                                           Konstantynów Łódzki, dnia 05.12.2019 r.

 

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

zaprasza do składania ofert na:

Świadczenie usługi w zakresie odławiania i transportu zwierząt bezdomnych i wolnożyjących na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2020.

 

                               (na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )

 

  1. Ofertę należy złożyć:

1)   w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego – Biuro Obsługi Interesanta, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter pok.06,

2)   w formie elektronicznej jako skan na adres: aleksandra.wesolowska@konstantynow.pl

  1. W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego (Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2) oraz nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapytanie ofertowe na: „Świadczenie usługi w zakresie odławiania i transportu zwierząt bezdomnych i wolnożyjących na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2020.”

 

  1. Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.

 

  1. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie odławiania i transportu zwierząt bezdomnych i wolnożyjących na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2020.

 Usługa będzie obejmowała:

A)     Dyspozycyjność 24h oraz 7 dni w tygodniu, bez wyjątków świątecznych, w ofercie należy podać cenę brutto za jeden miesiąc, wpisując stawkę w tabelę stanowiącą załącznik nr 5 do zaproszenia.

B)     Przyjazd na teren Konstantynowa Łódzkiego w czasie max 1h od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela gminy, Policji, Straży Miejskiej, odłowienie zwierzęcia lub zabranie z miejsca wypadku do Kliniki weterynaryjnej Braci Mniejszych, wpisując stawkę w tabelę stanowiącą załącznik nr 5 do zaproszenia.

C)     W przypadku zwierząt dzikich przewóz zwierzęcia z miejsca zdarzenia do Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt Dzikich wskazanego przez gminę, wpisując stawkę w tabelę stanowiącą załącznik nr 5 do zaproszenia.

 Wykonawca jest zobowiązany posiadać niezbędne środki specjalistyczne przeznaczone do transportu zwierząt, minimalizując zagrożenie dla ich zdrowia i życia.

 

  1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
  1. Wymagany termin płatności: 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zleceniodawcy.
  1. Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty przedstawiciel oferenta zostanie zobowiązany do dostarczenia w terminie 7 dni stosownego zezwolenia Burmistrza na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz posiadania pozytywnej opinii Powiatowego Lekarza weterynarii o dopuszczeniu środków transportu do prowadzonej działalności gospodarczej – licencję na transport zwierząt. Termin 7-dniowy liczyć się będzie od daty poinformowania o wyborze oferty. Nie przedłożenie w/w zezwolenia w wyznaczonym terminie skutkować będzie anulowaniem wyboru i zawarciem umowy z kolejnym wg ceny Wykonawcą posiadającym stosowne zezwolenie.

  1. Propozycja Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty:

1)   formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5);

2)   aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o ile dotyczy).

 

  1. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 

  1. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom,             o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.

 

  1. Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 13.12.2019 r. do godziny 10.00

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pani Anna Pertkiewicz, Inspektor w Referacie Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, tel. 42 211-10-52 wew. 127.

 

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

 

W załączeniu:

1)    Załącznik nr 5

2)    Klauzula RODO

 

 

 

 

 

 

Metryka

sporządzono
2019-12-05 przez
udostępniono
2019-12-05 00:00 przez Wincenty Kołacz
zmodyfikowano
2019-12-05 12:47 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
276
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.