Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konstantynów Łódzki
Numer sprawy IIT.271.2.2020.AG
Konstantynów Łódzki, dnia 24.02.2020 r.
Gmina Konstantynów Łódzki,
z siedzibą przy ul. Zgierskiej 2 w Konstantynowie Łódzkim
zaprasza do składania ofert na:
Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konstantynów Łódzki
(na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych)
- 1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
NIP - 731-19-93-975
REGON - 472057690
Tel.: 42 211 11 73
e-mail: a.gruszczynska@konstantynow.pl
e-mail: j.pazdzierska@konstantynow.pl
- 2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53, 730, 1655).
- 3. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konstantynów Łódzki.
- Zakres rzeczowy uzupełnienia oświetlenia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje:
a) Montaż dwóch słupów oświetleniowych, stalowych, 10 metrowych z wysięgnikiem 1m, z fundamentami i oprawami sodowymi OUS 250 W (wraz z żarówkami),
b) Zamontowanie dwóch opraw na istniejących słupach oświetleniowych (Led 30 W 24 V ) zasilanych z akumulatorów,
c) Wymianę istniejącego złącza kablowego oświetleniowego na ulicy Inwestycyjnej,
d) Zakup i wymianę 20 żarówek w wyznaczonych miejscach,
e) Demontaż istniejących oraz montaż dwóch rozdzielni łącznie z zakupem materiałów ( zabezpieczenia, gniazda, linki i inne niezbędne elementy) przy Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim
Rozdzielnia nr 1: :
Wymiana zabezpieczeń
Piasek keramzytowy
Zabezpieczenie 63A – 1 szt
Zabezpieczenie 32A – 1szt
Gniazdo 32A – 1 szt
Gniazdo 63A – 1 szt
Gniazda 230 V – 3 szt.
Linki do złączenia
Zabezpieczenia jednofazowe 25A – 3 szt
Rozdzielnia
Rozdzielnia nr 2:
Gniazdo 32A – 1szt.
Gniazdo 63A – 1szt.
Gniazdo 230V – 3 szt.
Zabezpieczenie 63A – 1 szt
Zabezpieczenie 32A – 1szt
Ogranicznik przepięć B + C
Zabezpieczenie ogranicznika
Linki do połączenia
Zabezpieczenia reflektorów – 3 szt.
Wyłącznik 125A – 1szt
Piasek keramzytowy
Rozdzielnia
f) Podciągnięcie kabla po istniejącej trasie do skrzynki sceny na Placu Kościuszki
(Kabel 5x16 = 45m plus wykonanie)
- 4. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia
50232110 Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
50232100 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
- 5. Termin realizacji zamówienia
- Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia 30 marca 2020 roku.
- Wymagany termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego z protokołem potwierdzającym odbiór przedmiotu zamówienia
- 6. Wybór oferty
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena brutto
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie.
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 2 marca 2020 r. do godziny: 10.00
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 2 marca 2020 r. do godziny: 10.00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji Infrastruktury Technicznej, pokój nr 10, Tel: (42) 211-10-52 wew. 149 lub 697-140-090
Pan Tomasz Wójcicki, Zastępca Kierownika Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 10, Tel: (42) 211-10-52 wew. 149 lub 574-122-448
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Cenę oferty należy umieścić w Formularzu ofertowym wg załączonego druku (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia).
- Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, w tym podatek VAT.
- Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie.
- Cena oferty musi być podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku, z wyodrębnieniem stawki podatku VAT.
- Cena winna być określona przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich upustów cenowych (rabatów), jakie Wykonawca oferuje.
- Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
- Forma, miejsce, termin składania i otwarcia ofert
- Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć ją na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania.
- Ofertę, o której mowa w pkt. 1 należy złożyć w zamkniętej kopercie, opisanej:
OFERTA na:
Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konstantynów Łódzki
Sprawa nr IIT.271.2.2020.AG
- 3. Swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan na adres email: a.gruszczynska@konstantynow.pl, j.pazdzierska@konstantynow.pl lub
złożyć oryginał w siedzibie Zamawiającego - kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok. 06
- Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia 2 marca 2020 r., do godz. 10.00
- Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy upełnomocnionego do złożenia oferty a pełnomocnictwo załączone.
- Pozostałe informacje:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
a) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zaproszeniu,
b) została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
- Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
a) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt 4;
b) nie odpowiada wszystkim wymaganiom Zamawiającego określonym w Zaproszeniu;
c) jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Zamawiający może nie udzielić zamówienia w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- Dokumenty wymagane od Wykonawców.
c) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do Zaproszenia;
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o ile dotyczy).
W załączeniu:
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
3) Wzór umowy.