Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Akty prawne Uchwały Kadencja 2018-2023 XXII sesja
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „XXII sesja, bieżące, menu 1033 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

XXII sesja

XXII sesja

U_192 w sprawie udzielenia Burmistrzowi Konstantynowa Łódzkiego wotum zaufania

U_193 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu gminy Konstantynów Łódzki za 2019 rok cz. 1 cz. 2

U_194 w sprawie absolutorium dla Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego za 2019 rok

U_ 195 w sprawie zmiany Uchwały nr XV/131/19 Rady Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim z dnia
19 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Konstantynów Łódzki na rok 2020

U_196 w sprawie zmiany Uchwały nr XV/131/19 Rady Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim z dnia
19 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Konstantynów Łódzki na rok 2020

U_197 w sparwie zmiany Uchwały nr XV/130/19 Rady Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim z dnia
19 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Konstantynów Łódzki na lata 2020-2031

U_198 w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Uchwały nr III/6/10 Rady Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim z dnia 23 grudnia 2010 roku w sprawie określenia trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania

U_199 w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Uchwały nr XXXVI/293/13 Rady Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim z dnia 24 października 2013 roku w sprawie wprowadzenia na terenie gminy Konstantynów Łódzki programu działań na rzecz rodzin wielodzietnych pod nazwą „Rodzinny Konstantynów Łódzki"

U_200 w sparwie określenia średnich cen paliw na terenie gminy Konstantynów Łódzki w roku szkolnym 2020/2021

U_201 w sprawie wprowadzenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego

U_202 w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu budynku mieszkalnego jednolokalowego wraz z budynkami niemieszkalnymi, położonego w Konstantynowie Łódzkim, w obrębie K-12, przy ulicy Jana Kilińskiego 4, na działce nr 106 na rzecz dotychczasowego najemcy lokalu mieszkalnego i sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym

U_203 w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie hipoteki na nieruchomości powstałej z wydzielenia do odrębnej księgi wieczystej działki gruntu oznaczonej nr ewid. 45/3 położonej w obrębie K-1, przy ul. Lutomierskiej w Konstantynowie Łódzkim, o powierzchni całkowitej 3,2087 ha, wchodzącej w skład nieruchomości dla której urządzona jest księga wieczysta nr LD1P/00054009/3

U_204 w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego współdziałania gmin wchodzących w skład aglomeracji Łódź przy realizacji zadania polegającego na wyznaczeniu obszaru i granic Aglomeracji Łódź

U_205 w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Konstantynów Łódzki za usługę odbioru odpadów komunalnych oraz odbioru nieczystości ciekłych,

U_206 w sprawie w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Komendanta Straży Miejskiej w Konstantynowie Łódzkim

Metryka

sporządzono
2020-07-07 przez
udostępniono
2020-07-07 00:00 przez Kowalczyk Beata
zmodyfikowano
2020-07-07 12:37 przez Kowalczyk Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
282
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.