Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Urząd Miejski Komórki organizacyjne Urzędu Biuro Rady Miejskiej
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ Biuro Rady Miejskiej, bieżące, menu 118 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Biuro Rady Miejskiej

Biuro Rady Miejskiej

Miejsce: II piętro pok. 40


Iwona Zawadzka - kierownik
Milena Nowak - podinspektor

tel: 42 211 15 94
biurorady@konstantynow.pl


Zadania

Do zadań biura rady miejskiej należy stwarzanie radnym warunków niezbędnych do wykonywania mandatu radnego, w szczególności:

1) realizowanie obsługi kancelaryjno-biurowej rady miejskiej, jej komisji oraz przewodniczącego rady miejskiej,

2) współdziałanie z przewodniczącym rady miejskiej w zakresie organizowania prac rady miejskiej;

3) organizacyjno-techniczne przygotowanie sesji i posiedzeń komisji rady miejskiej wraz z ich protokółowaniem;

4) prowadzenie zbioru i rejestru uchwał podejmowanych przez radę miejską;

5) prowadzenie zbioru protokołów z sesji rady i z posiedzeń komisji rady miejskiej;

6) przekazywanie uchwał rady miejskiej ich wykonawcom oraz w trybie nadzoru do wojewody, publikacja uchwał;

7)prowadzenie korespondencji rady miejskiej i przewodniczącego rady miejskiej;

8) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy rady miejskiej i jej komisji;

9) prowadzenie zbioru skarg, wniosków i petycji składanych do rady miejskiej;

10) prowadzenie zbioru i centralnego rejestru interpelacji oraz publikowanie dokumentacji w BIP;

11) prowadzenie zbioru i rejestru zapytań składanych przez radnych oraz wniosków i opinii komisji;

12) przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym i jednostkom organizacyjnym odpisów uchwał, opinii i wniosków komisji, interpelacji i innych istotnych materiałów w sprawach ich dotyczących;

13) gromadzenie danych dotyczących radnych, związanych z pełnieniem przez nich funkcji publicznej;

14) prowadzenie zbioru i ewidencji oświadczeń majątkowych składanych przez radnych;

15) organizowanie szkoleń radnych;

16) współdziałanie w zakresie wykonywania czynności związanych z wyborami ławników sądowych;

17) przygotowywanie informacji dotyczących diet przysługujących radnym;

18) prowadzenie zgodnie z przepisami archiwum zakładowego;

19) wykonywanie innych zadań wynikających z ustaw i przepisów szczególnych w zakresie właściwości biura rady miejskiej.

Metryka

sporządzono
2007-09-07 przez Krawczyk Radosław
udostępniono
2016-04-26 00:00 przez Walus Marta
zmodyfikowano
2022-07-19 10:56 przez Walus Marta
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
3090
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.