Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Obwieszczenia
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Obwieszcznie w sprawie zamiany decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia budowie Parku Produkcjo-Magazynowo-Biurowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Konstantynowie Łódzkim na dz. nr 34/2, 35/2, 36/2, 37/6, 37/8 w obrębie K-16 - Obwieszczenia , menu 239, artykuł 3738 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Obwieszczenia

Obwieszcznie w sprawie zamiany decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia budowie Parku Produkcjo-Magazynowo-Biurowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Konstantynowie Łódzkim na dz. nr 34/2, 35/2, 36/2, 37/6, 37/8 w obrębie K-16

Konstantynów Łódzki, dnia 23 marca 2022 r.

OŚ.6220.1-26.2020/22.WK

OBWIESZCZENIE

Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 61 § 4 i 5, art. 155 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 oraz 87 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zwanej dalej ustawą ooś (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 ze zm.)

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego podaje do publicznej wiadomości:

  1. w dniu 24 lutego 2022 r. został złożony wniosek przez firmę Szymon Arabski Mariusz Makowski Pracownia Projektowa „BLOK-ART” s.c. Szymon Arabski, Mariusz Makowski w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 19 października 2021 r. nr OŚ.6220.1-23.2020/21.WK dotyczącego przedsięwzięcia polegającego na budowie Parku Produkcjo–Magazynowo–Biurowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą w Konstantynowie Łódzkim na dz. nr 34/2, 35/2, 36/2, 37/6, 37/8 w obrębie K-16;
  2. organem wydającym decyzję zmieniającą jest Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego;
  3. z posiadanej dokumentacji sprawy wynika, że liczba stron postępowania przekracza 10, co oznacza, że ma zastosowanie art. 49 Kodeku postępowania administracyjnego powołany w art. 74 ust. 3 ustawy ooś. W związku z powyższym strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach przez obwieszczenie. Obwieszczenia w przedmiotowej sprawie będą zamieszczane na stronie bip.konstantynow.pl w zakładce > Obwieszczenia < oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz na tablicy ogłoszeń przy OSP ul. Dąbrowa 10. Zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia;
  4. w przedmiotowej sprawie strony mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty uznania niniejszego zawiadomienia za doręczone tj. do dnia 12 kwietnia 2022 r. włącznie.

Akta sprawy są dostępne w siedzibie tutejszego organu przy ul. Zgierskiej 2 w Konstantynowie Łódzkim pokój nr 7:

  • poniedziałek, środa, czwartek w godz. 8.00 – 16.00;
  • wtorek w godz. 9.00 - 17.00;
  • piątek w godz. 7.00 - 15.00;
  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1 oraz Dz.U.UE.L.2018.127.2 ) informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl, tel. (42) 211 11 73.

2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl lub telefonicznie (42) 211 11 73 wewn. 147.

3. Dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia postępowania w ramach wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia.  

4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, co jest zgodne z artykułem  6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

5. Odbiorcą Pani/Pana danych w zakresie opłaty skarbowej jest COIG S.A. ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, która to firma prowadzi obsługę informatyczną Administratora.

Pani/Pana dane Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego udostępnia także stronom oraz uczestnikom postępowań administracyjnych prowadzonych na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i Kodeksu postępowania administracyjnego, których jest Pani/Pan stroną lub uczestnikiem w trybie udostępnienia akt tych postępowań.

Odbiorcą danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa – podmioty publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.

Dane mogą zostać udostępnione również innym odbiorcom w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych tj. podmiotom świadczącym usługi i wykonującym zadania na zlecenie Administratora np. operatorzy usług pocztowych, firmy świadczące obsługę informatyczną.

6. Pozyskane dane będziemy przetwarzać, w tym przechowywać zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez minimum 10 lat, licząc od 1 stycznia roku następnego po zakończeniu Państwa sprawy. Następnie archiwum państwowe dokona oceny, czy dokumentacja utraciła znaczenie, w tym wartość dowodową i może podjąć decyzję o ich zniszczeniu. Może również przekwalifikować dokumentację na kategorię A i wówczas dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Łodzi, plac Wolności 1, 91-415 Łódź, gdzie będą przetwarzane wieczyście.

7. Osoba, której dane Administrator pozyskał, w zakresie przetwarzanych danych ma prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych, 

b) ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymania operacji na danych osobowych lub nieusuwania danych – stosownie do złożonego wniosku.

Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (dane powyżej).

W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 

8. Podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. W przypadku ich niepodania nie będzie możliwy udział Pani/Pana w postępowaniu w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia. 

Podanie numeru telefonu i/lub adresu e-mail jest dobrowolne i służy jedynie przyspieszeniu trybu załatwienia sprawy. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym zakresie jest wyraźna zgoda osoby, której dane będą przetwarzane. W każdej chwili może Pani/Pan wycofać zgodę. W przypadku nie podania nr telefonu, adresu e-mail pracownicy Urzędu będą się z Panią/Panem kontaktowali wyłącznie drogą pocztową. Dane kontaktowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji postępowania w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia lub do wycofania zgody.

Obwieszczenie zostało opublikowane w dniu 23 marca 2022 r.

Metryka

sporządzono
2022-03-23 przez
udostępniono
2022-03-23 00:00 przez Kołacz Wincenty
zmodyfikowano
2022-03-23 08:26 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
92
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.