Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Obwieszczenia
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Obwieszczenie dotyczące wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia Budowie budynków mieszkalnych na działce ewid. 1/31 z dojazdem poprzez działkę nr 1/11, obręb K-21, gmina Konstantynów Łódzki - Obwieszczenia , menu 239, artykuł 4069 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Obwieszczenia

Obwieszczenie dotyczące wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia Budowie budynków mieszkalnych na działce ewid. 1/31 z dojazdem poprzez działkę nr 1/11, obręb K-21, gmina Konstantynów Łódzki

Konstantynów Łódzki, dnia 12 października 2022 r.

 

OŚ.6220.48-1.2022.WK

OBWIESZCZENIE

Działając na podstawie art. 61 § 4 i 5 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zwanej dalej ustawą ooś (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.)

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego podaje do publicznej wiadomości, że:

  1. w dniu 22 września 2022 r. został złożony wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynków mieszkalnych na działce ewid. 1/31 z dojazdem poprzez działkę nr 1/11, obręb K-21, gmina Konstantynów Łódzki”;
  2. Przedmiotowe przedsięwzięcie kwalifikuje się do uzyskania decyzji środowiskowej na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. 1839) tj. mieści się w zapisie:
  • 3 ust. 1 pkt 55 ppkt b tiret drugi: zabudowa mieszkaniowa wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą nieobjęta ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo miejscowego planu odbudowy, o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż:

–   2 ha na obszarach innych niż wymienione w tiret pierwsze;

  1. Organem wydającym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego;
  2. Organ prowadzący postępowanie wystąpił o wydanie opinii w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pabianicach;
  3. Z posiadanej dokumentacji sprawy wynika, że liczba stron postępowania przekracza 10 co oznacza, że ma zastosowanie art. 49 Kodeku postępowania administracyjnego powołany w art. 74 ust. 3 ustawy ooś. W związku z powyższym strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach przez obwieszczenie. Obwieszczenia
    w przedmiotowej sprawie będą zamieszczane na stronie bip.konstantynow.pl w zakładce „Obwieszczenia” na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Dąbrowa 10 (OSP). Zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
  4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1 oraz Dz.U.UE.L.2018.127.2) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl, tel. (42) 211 11 73.
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl lub telefonicznie (42) 211 11 73 wew. 147.
  3. Dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia postępowania w ramach wniosku
    o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, co jest zgodne z artykułem  6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych w zakresie opłaty skarbowej jest COIG S.A. ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, która to firma prowadzi obsługę informatyczną Administratora.

Pani/Pana dane Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego udostępnia także stronom oraz uczestnikom postępowań administracyjnych prowadzonych na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i Kodeksu postępowania administracyjnego, których jest Pani/Pan stroną lub uczestnikiem w trybie udostępnienia akt tych postępowań.

Odbiorcą danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa – podmioty publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.

Dane mogą zostać udostępnione również innym odbiorcom w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych tj. podmiotom świadczącym usługi i wykonującym zadania na zlecenie Administratora np. operatorzy usług pocztowych, firmy świadczące obsługę informatyczną.

  1. Pozyskane dane będziemy przetwarzać, w tym przechowywać zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez minimum 10 lat, licząc od 1 stycznia roku następnego po zakończeniu Państwa sprawy. Następnie archiwum państwowe dokona oceny, czy dokumentacja utraciła znaczenie, w tym wartość dowodową i może podjąć decyzję o ich zniszczeniu. Może również przekwalifikować dokumentację na kategorię A i wówczas dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Łodzi, plac Wolności 1, 91-415 Łódź, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
  2. Osoba, której dane Administrator pozyskał, w zakresie przetwarzanych danych ma prawo do:
  3. dostępu do swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,
  4. ich sprostowania (poprawiania w przypadku gdy są niepoprawne lub niekompletne),
  5. ograniczenia przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymania operacji na danych osobowych lub nieusuwania danych – stosownie do złożonego wniosku.

Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (dane powyżej).

W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00 

  1. Podanie danych jest obowiązkowe w celu realizacji uprawnień lub obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. W przypadku ich niepodania nie będzie możliwy udział Pani/Pana w postępowaniu w zakresie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia.

Podanie numeru telefonu i/lub adresu e-mail jest dobrowolne i służy jedynie przyspieszeniu trybu załatwienia sprawy. Podstawą prawną przetwarzania danych w tym zakresie jest wyraźna zgoda osoby, której dane będą przetwarzane. W każdej chwili może Pani/Pan wycofać zgodę. W przypadku nie podania nr telefonu, adresu
e-mail pracownicy Urzędu będą się z Panią/Panem kontaktowali wyłącznie drogą pocztową. Dane kontaktowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji postępowania w zakresie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia lub do wycofania zgody.

Obwieszczenie opublikowane w dniu 12 października 2022 r.

Metryka

sporządzono
2022-10-12 przez Kołacz Wincenty
udostępniono
2022-10-12 00:00 przez Kołacz Wincenty
zmodyfikowano
2022-10-12 10:47 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
92
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.