Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2015 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie nr T-I.271.1.2015.AP przeprowadzenie prac pielęgnacji drzewostanu znajdującego się w pasie drogi gminnej - ul. Lipowej - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 252, artykuł 864 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Ogłoszenie nr T-I.271.1.2015.AP przeprowadzenie prac pielęgnacji drzewostanu znajdującego się w pasie drogi gminnej - ul. Lipowej

Ogłoszenie nr T-I.271.1.2015.AP

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Gmina Konstantynów Łódzki z siedzibą przy ul. Zgierskiej 2 w Konstantynowie Łódzkim, zaprasza do składania ofert cenowych na usługę - przeprowadzenie prac pielęgnacji drzewostanu znajdującego się w pasie drogi gminnej - ul. Lipowej w Konstantynowie Łódzkim.

 

Do zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w myśl art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami).

 

Zamawiający:

Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Henryka Brzyszcza

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, NIP: 731-19-93-975

tel. (42) 211-11-73, fax: (42) 211 - 11- 68

e-mail: sekretariat@konstantynow.pl

osoba do kontaktu:

Anna Pertkiewicz – Inspektor/Referat Techniczno-Inwestycyjny

Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim

tel. (42) 211-10-52 wew. 128

e-mail: srodowisko@konstantynow.pl

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 
o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 euro, zapraszam do złożenia 
oferty cenowej na wykonanie usługi obejmującej przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych   
w obrębie drzewostanu znajdującego się w pasie drogowym ulicy Lipowej 
w Konstantynowie Łódzkim, polegających na:

1.wykonaniu korekty koron 37 szt. drzew, usuwaniu posuszu i równaniu obłamań, usunięciu kolizji konarów z liniami przesyłowymi oraz wykonaniu stabilizacji koron; drewno pozyskane w czasie wykonywania prac stanowi odpad roślinny pozostający do dyspozycji Wykonawcy i powinno zostać usunięte z terenu prac niezwłocznie, najdalej w dniu zakończenia zadania;

2.wycince 19 szt. drzew wraz z frezowaniem pni;

3. założeniu 3 szt. wiązań elastycznych.

 

Wykonanie pielęgnacji koron drzew musi być zgodne:

- z wytycznymi inwentaryzacji drzewostanu wzdłuż ulicy Lipowej;

- z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.

 

Oferta winna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch terminach:

  1. Zakres prac wskazanych w pkt. 1 i 3 w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 
    31 marca 2015 r.  
  2. Zakres prac wskazanych w pkt. 2 - po uzyskaniu przez Zamawiającego zezwolenia odpowiedniego organu, jednak nie później niż do dnia 30 czerwca 2015 r.

 

Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

Termin złożenia oferty:

Ofertę zawierającą żądane informacje wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 
do ogłoszenia, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć do dnia do 16.02.2015 r. godz. 12.00.

 

-   w formie pisemnej (osobiście lub listownie) na adres Zamawiającego – Urząd Miejski 
w Konstantynowie Łódzkim, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

lub

-        za pośrednictwem faksu 42 211 11 68  

lub

-        za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: srodowisko@konstantynow.pl

(skan dokumentu)

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, po zatwierdzeniu przez Kierownika Zamawiającego, zostanie przekazana do wiadomości wszystkim oferentom.

W przypadku wyłonienia Wykonawcy, zostanie on poinformowany odrębnym pismem 
o terminie podpisania umowy.

 

UWAGA!

a)    O dotrzymaniu terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą brane pod uwagę przy udzieleniu zamówienia.

b)   Wykonawca może wycofać swoją ofertę po jej złożeniu oraz złożyć ponowną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie będą brane pod uwagę przy udzieleniu zamówienia.

c)    Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie.

d)   Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu ostatecznego terminu składania ofert.

e)    Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.

f)    W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.

g)   W przypadku, gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.

h)   Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana 
za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wyboru na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone 
w zapytaniu.

i)     W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

 

Kryterium wyboru oferty::

 

Kryteria oceny ofert     CENA = 100 % - cena za całość usługi określonej 
w przedmiocie zamówienia (podana przez Wykonawcę w zł. brutto)

 

 

Zamawiający określi liczbę punktów uzyskaną w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

Cena PLN najniższej oferty (brutto)

-------------------------------------------- x 100 punktów

Cena PLN badanej oferty (brutto)

 

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

Wymagania:

Do formularza ofertowego (załącznik nr 2) należy dołączyć:

1.    dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej;

2.    oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi wiedzę, doświadczenie 
i umiejętności w zakresie pielęgnacji drzew,

3.    potwierdzone wykonanie przynajmniej dwóch prac z zakresu pielęgnacji drzew 
o podobnym charakterze;

4.    zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 1).

 

 

Formularz oferty 

Wzór umowy

 

Konstantynów Łódzki, dn. 05.02.2015 r.

-------------------------------------------------------
Uzupełnienie załączników:


1. Spis drzew ul. Lipowa
2. Inwentaryzacja drzewostanu 

Konstantynów Ł. dn. 13.02.2015 r.
------------------------------------------------------
- - Konstantynów Ł. dn. 13.02.2015 r.------------------------------------------------------

PROTOKÓŁ Z DNIA 17.02.2015 roku 

dotyczący wyboru wykonawcy na wykonanie usługi w zakresie prac pielęgnacji drzewostanu przy ulicy Lipowej w Konstantynowie Łódzkim

 

 

STRESZCZENIE CENOWE ZŁOŻONYCH OFERT

 

 

OFERENT 1

WARTOŚĆ BRUTTO

PPHU „BUDMAL”

Jan Kisiela

99-200 Poddębice, ul. Świerczewskiego 1

 

 

17 820,00 zł

OFERENT 2

WARTOŚĆ BRUTTO

Firma „JAWOR”

Bogdan Jaworski

95-100 Zgierz, ul. Spacerowa 3 m. 3

 

8 400,00 zł

OFERENT 3

WARTOŚĆ BRUTTO

KTU – ZIELEŃ SP. Z O.O.

91-202 Łódź, ul. Warecka 3

 

19 850,40 zł

OFERENT 4

WARTOŚĆ BRUTTO

Zakład Projektowania i Urządzania Zieleni

„DENDRO-GEO-SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

91-765 Łódź, ul. Górnicza 12/14

 

19 710,00 zł

OFERENT 5

WARTOŚĆ BRUTTO

Zakład Usługowy „GROSZ”

Mgr inż. Jarosław Musiał

42253 Janów k/Częstochowy

 

13 224,60 zł

OFERENT 6

WARTOŚĆ BRUTTO

ALP-LIN Adam Piątkiewicz

BATO – MAŁOPOLSKA

38-316 Wysowa Zdrój 97-210

 

23 993,00 zł

OFERENT 7

WARTOŚĆ BRUTTO

Bogdan Owczarski

ŚCINKA DRZEW i OGRODY USŁUGI TRANSPORTOWE I RÓŻNE

92-760 Łódź ul. Wiączyńska 41

 

 

12 096,00 zł

OFERENT 8

WARTOŚĆ BRUTTO

ACER – CHIRURGIA DRZEW

Tomasz Chandze

92-624 Łódź, ul. Ozdobna 10

 

 

14 904,00 zł

OFERENT 9

WARTOŚĆ BRUTTO

KERRiA Piórkowski, Gebler, sp.j.

62-600 Koło, ul. Żeromskiego 80

 

21 571,92 zł

OFERENT 10

WARTOŚĆ BRUTTO

USŁUGI OGRODNICZE Krzysztof Jasiński

Ul. Jana Kilińskiego 10 lok.8

95-050 Konstantynów Łódzki

31 710,00 zł 

OFERENT 11

WARTOŚĆ BRUTTO

ZAKŁAD USŁUG OGRODNICZYCH s.c.

Sylwester & Rafał Pawlak

92-332 Łódź, ul. Zbiorcza 2A

7 786,80 zł

 

Zawiadamiam, że za najkorzystniejszą została uznana oferta złożona przez firmę:

 

ZAKŁAD USŁUG OGRODNICZYCH s.c.

Sylwester & Rafał Pawlak

92-332 Łódź, ul. Zbiorcza 2A

 

oferująca łączną cenę brutto za wykonanie usługi:7 786,80 zł(słownie: siedem tysięcy siedemset osiemdziesiąt sześć złotych, 80/100).

 

Konstantynów Łódzki, 18 luty 2015r.

Metryka

sporządzono
2015-02-06 przez Krawczyk Radosław
udostępniono
2016-05-10 00:00 przez Radosław Krawczyk
zmodyfikowano
2016-05-10 14:03 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
465
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.