Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania: Przebudowy całego pasa drogowego ul. Słodowej (ok. 270mb) oraz ul. Nasiennej (ok. 70mb)
Numer sprawy: IOŚ.271.2.2019.AW Konstantynów Łódzki, dnia 20.05.2019 r.
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
Zaprasza do składania ofert na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania:
Przebudowy całego pasa drogowego ul. Słodowej (ok. 270mb) oraz ul. Nasiennej (ok. 70mb)
W ramach zamówienia należy wykonać: dokumentację chodników, jezdni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy)
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )
- Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: aleksandra.wesolowska@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Zapytanie ofertowe na: ”Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania:
Przebudowy całego pasa drogowego ul. Słodowej (ok. 270mb) oraz ul. Nasiennej (ok. 70mb). W ramach zamówienia należy wykonać: dokumentację chodników, jezdni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy)
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Opis przedmiotu zamówienia: ”Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania:
Przebudowy całego pasa drogowego ul. Słodowej (ok. 270mb) oraz ul. Nasiennej (ok. 70mb). W ramach zamówienia należy wykonać: dokumentację chodników, jezdni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy)
- Wymagany termin realizacji umowy: do 30.06.2019 r.
- Wymagany termin płatności: 30 dni
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 27.05.2019 r., do godziny: 10.00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, Tel: (42) 211-10-52 wew. 127.
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.