Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2019 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania: Budowy chodnika ulicy na odcinku pomiędzy ul. Spółdzielczą a ul. Warzywniczą - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 740, artykuł 2351 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania: Budowy chodnika ulicy na odcinku pomiędzy ul. Spółdzielczą a ul. Warzywniczą

Konstantynów Łódzki, dnia 03.07.2019 r.

 

 

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

 

Zaprasza do składania ofert na:

 

Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania:

Budowy chodnika ulicy na odcinku pomiędzy ul. Spółdzielczą a ul. Warzywniczą

 

                               (na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )

 

  1. Ofertę należy złożyć:

1)    w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: aleksandra.wesolowska@konstantynow.pl

 

  1. W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego (Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, NIP: 731-19-93-975, REGON – 472057690, Tel.: 42 211 11 73; e-mail: sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl,

nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:  Zapytanie ofertowe na: Budowę chodnika ulicy na odcinku pomiędzy ul. Spółdzielczą a ul. Warzywniczą

 

  1. Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.

 

  1. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Wykonanie budowy chodnika ulicy na odcinku pomiędzy ul. Spółdzielczą a ul. Warzywniczą. W ramach zadania należy zaprojektować wykonanie chodnika na odcinku pomiędzy ul. Spółdzielczą a ul. Warzywniczą, po południowej stronie ulicy. Zakres dokumentacji obejmuje:

- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

- wykonanie projektu wykonawczego,

- opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu,

- opracowanie przedmiaru robót,

- opracowanie kosztorysu inwestorskiego.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w formie papierowej w ilości 4 egz. oraz w formie elektronicznej zawierającej całość opracowań w ilości 2 egz. – wersja nieedytowalna w formacie PDF oraz wersja edytowalna ( w formacie DOC, DWG ATH). Wykonawca przeniesie prawa autorskie na Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego konsultowania z Zamawiającym wszystkich istotnych rozwiązań projektowych.

W projekcie należy przewidzieć możliwość realizacji inwestycji w dwóch etapach.

 

 

  1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy  

 

  1. Wymagany termin płatności: 30 dni

 

  1. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena

 

  1. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:

1)    Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)

 

  1. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 

  1. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.

 

  1. Termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 12.07.2019 r., do godziny: 10.00

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, Tel: 42 211-10-52 wew. 127.

 

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

 

Formularz ofertowy

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Konstantynowa Łódzkiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl, tel. (42) 211 11 73.;
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@konstantynow.pl.
  3. Zgodnie z artykułem 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych przetwarzanie danych jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Wykonanie budowy chodnika ulicy na odcinku pomiędzy ul. Spółdzielczą a ul. Warzywniczą.       
  4.  Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:

−         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];

−         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2]

−         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. Nie przysługuje Pani/Panu:

−         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−         na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 


1 Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2 Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Metryka

sporządzono
2019-07-05 przez
udostępniono
2019-07-05 00:00 przez Wincenty Kołacz
zmodyfikowano
2019-07-05 10:11 przez Kołacz Wincenty
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
265
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.