Wykonanie zadań w zakresie organizacji ruchu drogowego w Konstantynowie Łódzkim
Konstantynów Łódzki, dnia 12.08.2019 r.
Numer sprawy: IOŚ.271.11.2019.AW
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
zaprasza
do złożenia oferty i udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wykonanie zadań w zakresie organizacji ruchu drogowego w Konstantynowie Łódzkim
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )
- Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, 95-050 Konstantynów Łódzki przy ul. Zgierskiej 2 znajdującym się na parterze (pok.06) lub
2) w formie elektronicznej, w tym przypadku ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan na adres: a.pertkiewicz@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać:
- nazwę i adres Zamawiającego (Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, NIP: 731-19-93-975, REGON – 472057690, tel.: 42 211 11 73; e-mail: sekretariat@konstantynow.pl, kancelaria@konstantynow.pl,
- nazwę i adres Wykonawcy
- napis: Zapytanie ofertowe na: „Wykonanie zadań w zakresie organizacji ruchu drogowego w Konstantynowie Łódzkim”.
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- 5. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w zakresie organizacji ruchu drogowego w Konstantynowie Łódzkim, według poniższych części:
A) Malowanie przejść dla pieszych metodą grubowarstwową, farbą odblaskową.
Lokalizacja:
ul. Plac Wolności (część dookoła hali sportowej) – 4 szt.
ul. Kątna – 1 szt.
ul. Browarna – 1 szt.
ul. Czernika (przy skrzyżowaniu z ul. Kopernika) – 1 szt.
ul. Kopernika/Sadowa – 3 szt.
ul. Sadowa (ZOZ) – 1 szt.
ul. Sadowa/Daszyńskiego – 4 szt.
ul. Sadowa/8-go Marca – 1 szt.
ul. Kilińskiego (od ul. Łaskiej do ul. Plac Wolności) – 7 szt.
ul. Plac Wolności (ul. Sadowa-przejście do parku) – 1 szt.
ul. Narutowicza – 4 szt.
ul. Krótka – 2 szt.
Powierzchnia przeznaczona do malowania: ok. 600 m2
Termin realizacji: do 15.09.2019 r.
B) Zakup znaków drogowych (tarcze znaków odpowiadające standardom oznaczania dróg gminnych, znaki ostrzegawcze średnica 750mm, znaki informacyjne podstawa 600mm; do oznakowania należy stosować tablice normatywne z krawędziami podwójnie zaginanymi, lico z folii odblaskowej typu 1, wg specyfikacji:
Znak D-6 – 4 szt.
Znak A-7 – 9 szt.
Termin realizacji: do 31.08.2019 r.
C) Wykonanie tablic z nazwami ulic:
- ulica Zgierska – 1 szt.
- ulica Dąbrowska – 2 szt.
- ulica Słowackiego – 4 szt.
- ulica Parkowa – 2 szt.
- ulica Aleksandrowska – 2 szt.
- ulica Niesięcin – 3 szt.
Tablice muszą zostać wykonane wg wytycznych: tablice drukowane, na podkładzie aluminiowym, tło granatowe, litery białe i herb po lewej stronie, litery pisane, wielkość pierwszej litery „5 cm”, wielkość następnych liter „3,5 cm”; wielkość liter napisu „ulica” – „2,5 cm”. Wielkość tablicy: wysokość 11 cm, a długość dostosowana do nazwy ulicy (w załączeniu wzór tabliczki).
Termin realizacji: do 31.08.2019 r.
D) Wdrożenie docelowych organizacji ruchu, w zakres których wchodzi zakup oraz montaż znaków drogowych i progów zwalniających oraz malowanie przejść dla pieszych dla ulic:
- ul. Plac Wolności
- ul. Żeromskiego 9
- ul. Innowacyjna
- ul. Moniuszki
- ul. Bechcice
Termin realizacji: 15.09.2019 r.
E) Zakup i montaż progów zwalniających liniowych listwowych U-16d z gotowych segmentów przykręcanych do nawierzchni zgodnie z wymaganiami producenta, wg lokalizacji:
ul. 8-go Marca – montaż progu zwalniającego (dł. 5,4 cm szer. 0,90 cm)
ul. Kombatantów – montaż progu zwalniającego (dł. 2,70 cm szer. 0,50 cm)
ul. Mickiewicza – montaż progu zwalniającego (dł. 6,40 cm szer. 0,90 cm)
ul. Sadowa 5/7– montaż progu zwalniającego (2 szt.) (dł. 6,40 cm szer. 0,90 cm)
ul. Żeromskiego 44 - montaż progu zwalniającego (dł. 5,40 cm szer. 0,90 cm)
Termin realizacji: 15.09.2019 r.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji całego lub części zadania przed dokonaniem wyboru Wykonawcy z istotnych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu ogłaszania niniejszego postępowania.
- Wymagany termin realizacji umowy: został podany przy każdej części.
- Wymagany termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego z protokołem potwierdzającym odbiór przedmiotu zamówienia.
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena brutto.
- Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
1) formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ze strony tego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)
- Cena podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie (brutto) lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 20.08.2019 r., do godziny: 10.00.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, Tel: 42/211-10-52 wew. 127.
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
W załączeniu:
4) Przedmiar