Świadczenie usługi przewozu transportem zbiorowym na trasie: ul. Kręta/Niesięcin (krańcówka) - ul. Niesięcin - ul. Klonowa - ul. Lutomierska - Pl. Wolności (krańcówka)
Numer sprawy: IOŚ.271.28.2019.AW Konstantynów Łódzki, dnia 19.12.2019 r.
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
Zaprasza do składania ofert na:
Świadczenie usługi przewozu transportem zbiorowym na trasie: ul. Kręta/Niesięcin (krańcówka) – ul. Niesięcin – ul. Klonowa – ul. Lutomierska - Pl. Wolności (krańcówka).
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )
- Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06, lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: aleksandra.wesolowska@konstantynow.pl
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego (Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, NIP: 731-19-93-975, REGON – 472057690), nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapytanie ofertowe na: Świadczenie usługi przewozu transportem zbiorowym na trasie: ul. Kręta/Niesięcin (krańcówka) – ul. Niesięcin – ul. Klonowa – ul. Lutomierska – Pl. Wolności (krańcówka).
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
- Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
- Przedmiotem zamówienia jest złożenie oferty na świadczenie usługi przewozu transportem zbiorowym na trasie: ul. Kręta/Niesięcin (krańcówka) – ul. Niesięcin – ul. Klonowa – ul. Lutomierska - Pl. Wolności (krańcówka).
Okres realizacji: od 02.01.2020 r. do 31.03.2020 r.
Wymagany środek transportu: pojazd minimum 9-osobowy wraz z obsługą.
Planowany rozkład jazdy:
Dni powszednie od poniedziałku do piątku:
Planowane odjazdy z Pl. Wolności: 6.10, 7.06, 9.40, 13.30, 14.20, 15.10.
Planowane odjazdy z ul. Krętej/Niesięcin: 6.47, 7.20, 9.54, 14.00, 14.47, 15.57.
Wyżej wymieniony rozkład jazdy nie obowiązuje w soboty, niedziele i święta.
Harmonogram, może ulec zmianom godzinowym, przy czym zachowana będzie ilość przejazdów.
Zleceniobiorca musi posiadać wszelkie wymagane prawem licencje i zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu, środki transportowe spełniające wszystkie określone prawem wymagania techniczne oraz wymagania w zakresie ochrony środowiska.
Zleceniobiorca musi posiadać sprawne środki transportowe, a osoby uprawnione do ich obsługi (kierowcy) będą odpowiednio przeszkoleni i gotowi do pracy w określonym miejscu i czasie.
Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
Zleceniobiorca oświadcza, że środek transportu, którym świadczona będzie usługa posiada ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu
Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wygodę i bezpieczeństwo osób przewożonych.
Zleceniobiorca będzie prowadził ewidencję potoku pasażerów.
Zleceniobiorca nie będzie pobierał opłat za przewóz pasażerów.
Gmina użyczy do obsługi linii przystanki komunikacji autobusowej.
- Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2020 r. do 31.03.2020 r.
- Wymagany termin płatności: 30 dni
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia (załącznik nr 5)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 30.12.2019 r., do godziny: 10.00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Ochrony Środowiska, pokój nr 6, Tel: 42 211-10-52 wew. 127.
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
W załączeniu: