Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2020 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: "Przebudowa chodników i ścieżek, przebudowa instalacji oświetlenia, budowa przyłącza wody, budowa instalacji nawodnienia terenów zielonych oraz stworzenie baz edu - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 950, artykuł 2704 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: "Przebudowa chodników i ścieżek, przebudowa instalacji oświetlenia, budowa przyłącza wody, budowa instalacji nawodnienia terenów zielonych oraz stworzenie baz edu

 

Numer sprawy IIT.271.3.2020.AG

                                                                                   Konstantynów Łódzki, dnia 16.03.2020 r.

 

                                                                                   

 

Gmina Konstantynów Łódzki,
z siedzibą przy ul. Zgierskiej 2 w Konstantynowie Łódzkim

 

 

zaprasza do składania ofert na:

 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: „Przebudowa chodników i ścieżek, przebudowa instalacji oświetlenia, budowa przyłącza wody, budowa instalacji nawodnienia terenów zielonych oraz stworzenie baz edukacyjnych na terenie skwerów przy ul. Daszyńskiego, Sadowej, Sucharskiego  w Konstantynowie Łódzkim w ramach zadania pn.  „Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zielonych wraz  z bazami edukacyjnymi (skwery przy ul. Daszyńskiego, Sadowej, Sucharskiego)”

 

(na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych)

 

 

  1.      I.        Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Gmina Konstantynów Łódzki reprezentowana przez Burmistrza Roberta Jakubowskiego

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

NIP ­ - 731-19-93-975

REGON -  472057690

Tel.: 42 211 11 73

e-mail: a.gruszczynska@konstantynow.pl

e-mail: j.pazdzierska@konstantynow.pl

 

  1.    II.        Tryb udzielenia zamówienia:

 

Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53, 730, 1655).

 

  1.  III.        Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania:

 

„Przebudowa chodników i ścieżek, przebudowa instalacji oświetlenia, budowa przyłącza wody, budowa instalacji nawodnienia terenów zielonych oraz stworzenie baz edukacyjnych na terenie skwerów przy    ul. Daszyńskiego, Sadowej, Sucharskiego  w Konstantynowie Łódzkim w ramach zadania pn.  „Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zielonych wraz  z bazami edukacyjnymi (skwery przy ul. Daszyńskiego, Sadowej, Sucharskiego)”

 

 

Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w ust. 1, obejmuje:

 

    1. Roboty w zakresie nawierzchni zewnętrznych (ciągi piesze),
    2. Roboty w zakresie robót elektrycznych (oświetlenie, przyłącza energetyczne),
    3. Roboty w zakresie nawodnienia terenów zielonych,
    4. Roboty budowlane w zakresie wodno-kanalizacyjnym,
    5. Roboty w zakresie urządzania zieleni,
    6. Roboty w zakresie małej architektury,
    7. Roboty w zakresie wyposażenia skwerów.

 

 

  1.   IV.        Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia

 

71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

 

  1.     V.        Termin realizacji zamówienia

 

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania niniejszej umowy do dnia 20 grudnia 2020 roku.
  2. Wykonawca będzie pełnić obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego również w okresie gwarancji
    i rękojmi dla robót budowlanych z godnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych dla realizowanej inwestycji.
  3. W przypadku wydłużenia terminu realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest sprawować nadzór inwestorski do dnia wykonania wszystkich robót budowlanych, zgodnie
    z dokumentacją techniczną.

 

  1.   VI.        Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą oraz dysponujący osobą (osobami) zdolną/ymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji  nadzoru zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:

 

-         co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane             w specjalności drogowej,

-         co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane                   w specjalności elektrycznej,

-         co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane                   w specjalności wodno – kanalizacyjnej,

-         co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane                        w specjalności inspektora nadzoru prac w zieleni na terenach zurbanizowanych,

-         Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

-         Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).

 

 

 

  1. VII.        Opis sposobu obliczania ceny 

 

  1. Cenę oferty należy umieścić w Formularzu ofertowym wg załączonego druku (zgodnie                  z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia).
  2. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszące się do przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, w tym podatek VAT.
  3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie.
  4. Cena oferty musi być podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku, z wyodrębnieniem stawki podatku VAT.
  5. Cena winna być określona przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich upustów cenowych (rabatów), jakie Wykonawca oferuje.
  6. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.

 

  1. VIII.        Kryteria wyboru oferty:

 

Cena – 100%

Zamawiający określi liczbę punktów uzyskaną w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

Cena PLN najniższej oferty ( brutto)

---------------------------------------------- x 100 punktów

Cena PLN badanej oferty (brutto)

 

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

  IX.        Wybór oferty:

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży kompletną ofertę i uzyska najwyższą ilość punktów, ustaloną na podstawie prawidłowo wycenionej oferty.

 

    X.        Forma, miejsce, termin składania i otwarcia ofert

 

  1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć ją na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania.
  2. Ofertę, o której mowa w pkt. 1 należy złożyć w zamkniętej kopercie, opisanej:

 

OFERTA na:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: „Przebudowa chodników i ścieżek, przebudowa instalacji oświetlenia, budowa przyłącza wody, budowa instalacji nawodnienia terenów zielonych oraz stworzenie baz edukacyjnych na terenie skwerów przy ul. Daszyńskiego, Sadowej, Sucharskiego  w Konstantynowie Łódzkim w ramach zadania pn.  „Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zielonych wraz  z bazami edukacyjnymi (skwery przy ul. Daszyńskiego, Sadowej, Sucharskiego)”

 

 

Sprawa nr IIT.271.3.2020.AG

 

 

  1. 3.     Swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan na adres email: a.gruszczynska@konstantynow.pl, j.pazdzierska@konstantynow.pl  lub

złożyć oryginał w siedzibie Zamawiającego - kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok. 06

  1. Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia 24 marca 2020 roku do godziny 12:00

 

  1. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy upełnomocnionego do złożenia oferty a pełnomocnictwo załączone.

 

  XI.        Pozostałe informacje:

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:

a)    odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zaproszeniu,

b)    została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

  1. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:

a)    Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt 4;

b)    nie odpowiada wszystkim wymaganiom Zamawiającego określonym w Zaproszeniu;

c)     Wykonawca nie wykazał właściwego umocowania dla osoby podpisującej ofertę, z zastrzeżeniem pkt 4;

d)    jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.

  1. Zamawiający może żądać od Wykonawców:

a)    uzupełnienia wymaganych oświadczeń i dokumentów i pełnomocnictw w przypadku ich niezłożenia lub gdy są one niekompletne, zawierają błędy bądź budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, przy czym nie dotyczy to treści oferty;

b)    wyjaśnienia treści oferty i załączonych dokumentów w razie wątpliwości uniemożliwiających ocenę oferty;

c)     wyrażenia zgody na poprawę przez Zamawiającego nieistotnych omyłek w treści oferty dokonywanych w celu usunięcia błędów o charakterze formalnym lub błędów nieistotnych z punktu widzenia przedmiotu zamówienia.

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę podmiotu, z którym zawrze umowę w sprawie zamówienia.
  2. Zamawiający może nie udzielić zamówienia w przypadku, gdy:

a)    nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b)    cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

c)     wystąpiła zmiana okoliczności powodującą, że prowadzenia postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

  1. W razie nieudzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieszcza informację o tym fakcie na swojej stronie internetowej.

 

  1. XII.        Osoba upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

 

 

1. W sprawach merytorycznych:

Pani Elżbieta Pawlak, Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, tel. 42  211-10-52, tel. 42 211-11-73 wew. 149.

Pan Tomasz Wójcicki, Zastępca Kierownika Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, tel. 42  211-10-52, tel. 42 211-11-73 wew. 149

 

2.Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

 

 

  1. XIII.        Dokumenty wymagane od Wykonawców.

 

  1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do Zaproszenia;
  2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o ile dotyczy).

                                                          

 

 

 

…............................................................

(w imieniu Zamawiającego)      

 

 

 

 

W załączeniu:

1)    Wzór formularza oferty.

2)    Wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

3)    Wzór umowy.

4)    Klauzula RODO.

Metryka

sporządzono
2020-03-16 przez Agnieszka Gruszczyńska
udostępniono
2020-03-16 00:00 przez Gruszczyńska Agnieszka
zmodyfikowano
2020-03-18 08:54 przez Gruszczyńska Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
247
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.