Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Konstantynów Łódzki
Menu góra
Strona startowa Przetargi Zamówienia publiczne Rok 2020 - postępowania zakończone Postępowania poniżej 30000 euro
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania zadania: "Przebudowa układu drogowego w obrębie ul. Dolnej, Nad Jasienią oraz dz. Nr 33/3, 78, 11/1 obręb K-14 w Konstantynowie Łódzkim - Postępowania poniżej 30000 euro, menu 950, artykuł 2706 - BIP - Gmina Konstantynów Łódzki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania poniżej 30000 euro

Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania zadania: "Przebudowa układu drogowego w obrębie ul. Dolnej, Nad Jasienią oraz dz. Nr 33/3, 78, 11/1 obręb K-14 w Konstantynowie Łódzkim

Numer sprawy: IIT.271.4.2020.AG                                             Konstantynów Łódzki, dnia 19.03.2020

 

 

Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

 

Zaprasza do składania ofert na:

 

Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania zadania:

 „Przebudowa układu drogowego w obrębie ul. Dolnej, Nad Jasienią oraz dz. Nr 33/3, 78, 11/1 obręb K-14 w Konstantynowie Łódzkim

 

W ramach zamówienia należy wykonać: dokumentację chodników, jezdni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy)

 

 

                    (na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych )

 

  1. Ofertę należy złożyć:

 

a)    w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06,

b)    lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: a.gruszczynska@konstantynow.pl,

j.pazdzierska@konstantynow.pl

 

  1. W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:  Zapytanie ofertowe na: ”Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania zadania:

 

 „Przebudowa układu drogowego w obrębie ul. Dolnej, Nad Jasienią oraz dz. Nr 33/3, 78, 11/1 obręb K-14 w Konstantynowie Łódzkim

 

  1. Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowej „Przebudowa układu drogowego   w obrębie ul. Dolnej, Nad Jasienią oraz dz. Nr 33/3, 78, 11/1 obręb K-14 w Konstantynowie Łódzkim

 

W ramach zamówienia należy wykonać:

a)    Koncepcję przebudowy pasa drogowego, a po jej zatwierdzeniu przez Zamawiającego, dokumentację techniczną chodników, jezdni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy,

b)    Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji

c)     Projekt docelowej (stałej) organizacji ruchu dla wskazanego pasa drogowego.

  1. Wymagany termin realizacji umowy: do 28 kwietnia 2020 roku

 

  1. Wymagany termin płatności: 30 dni

 

  1. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena

 

  1. Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:

1)    Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)

 

  1. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 

  1. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.

 

 

 

  1. Termin złożenia oferty:

 

Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 27 marca 2020 r. do godziny 12.00

 

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Pan Tomasz Wójcicki, Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 9,                                    Tel: (42) 211-11-73 wew. 149

 

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

 

 

 

Konstantynów Łódzki, dnia 19.03.2020 r.                                    …..............................................................                                                                                                                             (w imieniu Zamawiającego)        

 

W załączeniu:

1)    Wzór formularza oferty.

2)    Wzór umowy

3)    Mapa

 

 WYBÓR OFERTY

 

 

PROTOKÓŁ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

o wartości równej lub przekraczającej 10.000,00 zł netto
do wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty,
o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy

 

Pełna nazwa, siedziba zamawiającego:

Gmina Konstantynów Łódzki,

95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2

 

1.     Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej „Przebudowa układu drogowego w obrębie ul. Dolnej, Nad Jasienią oraz dz. Nr 33/3, 78, 11/1 obręb K-14 w Konstantynowie Łódzkim”

 

2.     Wartość szacunkowa zamówienia ustalona została na kwotę 8000,00 złotych netto.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia przygotowała: Agnieszka Gruszczyńska

 

4.     Ustalenia wartości zamówienia dokonała: Agnieszka Gruszczyńska  w dniu 10.03.2020r. na podstawie:

 

1)    średnich cen rynkowych przedmiotu zamówienia*,

2)    analizy wydatków z ubiegłego roku budżetowego*,

3)    kosztorysu inwestorskiego*,

4)    ………………………………………………………………………………………….

 

Zaproszenie do składania ofert było zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim. 

5.     Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty:

(liczba porządkowa, nazwa firmy, siedziba, cena z VAT lub inne kryteria wyboru oferty)

 

1.

BUDOVIA SP. Z O.O., UL. SIEWNA 15, 94-250 ŁÓDŹ

24 231,00zł brutto

2.

KPK – PROJEKT  KRZYSZTOF POLAKOWSKI, UL. PRYMASA WYSZYŃSKIEGO 3B LOK. 113, 18-300 ZAMBRÓW

98 400,00zł brutto

3.

DB CONSTRUCT SP. Z O.O., AL. 1 MAJA 87, 90-755 ŁÓDŹ

18 900,00zł brutto

4.

FIRMA LGM BARBARA BECHEROWSKA, UL. LEŚNA 6, 57-100 STRZELIN

15 000, 00 zł brutto

 

 

6.     Informacja o ofertach odrzuconych (nr oferty, nazwa i siedziba wykonawcy, przyczyna odrzucenia)

…………………………………………………BRAK……………………………………………………………………………………………….

7.     Wskazanie (nr oferty, nazwa i siedziba wykonawcy) i uzasadnienie wyboru najkorzystniejszego wykonawcy:

 

1.

FIRMA LGM BARBARA BECHEROWSKA,      UL. LEŚNA 6, 57-100 STRZELIN

15 000, 00 zł brutto

 

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a oferta przez niego złożona spełnia wszystkie wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest zgodna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a zaproponowana przez Wykonawcę cena jest najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych ofert.

 

8.     Przyczyny nieudzielenia zamówienia:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

9.     W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uczestniczyli:

(imię, nazwisko i stanowisko pracowników)

 

Pan Tomasz Wójcicki – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej

Pani Agnieszka Gruszczyńska – Inspektor Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej

 

Protokół o udzielenie zamówienia na podstawie przeprowadzonego postępowania zatwierdzam/nie zatwierdzam*

 

                                                                                  ….........................................................................

                                                                                                          ( data i podpis Burmistrza)

 

(*) niepotrzebne skreślić

 

Metryka

sporządzono
2020-03-20 przez Agnieszka Gruszczyńska
udostępniono
2020-03-20 00:00 przez Gruszczyńska Agnieszka
zmodyfikowano
2020-03-30 16:04 przez Gruszczyńska Agnieszka
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
242
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.