Opracowanie dokumentacji"Przebudowa dróg gminnych pl. Wolności, ul. Nasiennej, ul. Chmielnej, ul. Jęczmiennej oraz odcinka łączącego ul. Jęczmienną i ul. Górną, dz. Nr 226, obręb K-11 w Konstantynowie Łódzkim"
Numer sprawy: IIT.271.5.2020.AG Konstantynów Łódzki, dnia 19.03.2020
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
Zaprasza do składania ofert na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania zadania:
„Przebudowa dróg gminnych pl. Wolności, ul. Nasiennej, ul. Chmielnej, ul. Jęczmiennej oraz odcinka łączącego ul. Jęczmienną i ul. Górną, dz. Nr 226, obręb K-11 w Konstantynowie Łódzkim”
W ramach zamówienia należy wykonać: dokumentację chodników, jezdni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy)
(na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych ) |
- Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Kancelarii Urzędu, 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, parter, pok.06,
b) lub swoją ofertę należy podpisać, zeskanować oraz przesłać skan w formie elektronicznej na adres: a.gruszczynska@konstantynow.pl,
- W ofercie należy podać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapytanie ofertowe na: ”Opracowanie dokumentacji projektowej dla wykonania zadania:
„Przebudowa dróg gminnych pl. Wolności, ul. Nasiennej, ul. Chmielnej, ul. Jęczmiennej oraz odcinka łączącego ul. Jęczmienną i ul. Górną, dz. Nr 226, obręb K-11 w Konstantynowie Łódzkim”
- Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
Opis przedmiotu zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowej „Przebudowa dróg gminnych pl. Wolności, ul. Nasiennej, ul. Chmielnej, ul. Jęczmiennej oraz odcinka łączącego ul. Jęczmienną i ul. Górną, dz. Nr 226, obręb K-11 w Konstantynowie Łódzkim”
W ramach zamówienia należy wykonać:
a) Koncepcję przebudowy pasa drogowego, a po jej zatwierdzeniu przez Zamawiającego, dokumentację techniczną chodników, jezdni, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, kosztorys nakładczy,
b) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji
c) Projekt docelowej (stałej) organizacji ruchu dla wskazanego pasa drogowego.
- Wymagany termin realizacji umowy: do 28 kwietnia 2020 roku
- Wymagany termin płatności: 30 dni
- Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena
- Propozycja Wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty:
1) Formularz oferty według wzoru załączonego do zaproszenia
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru dla ewidencji (o ile dotyczy)
- Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez siebie wymogom, o najniższej cenie lub najwyższej ilości punktów w oparciu o postawione kryteria wyboru.
- Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć (przesłać) w terminie do dnia: 27 marca 2020 r. do godz. 12.00
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan Tomasz Wójcicki, Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 9, Tel: (42) 211-11-73 wew. 149
- Informacje dotyczące zawierania umowy: niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
Konstantynów Łódzki, dnia 19.03.2020 r. ….............................................................. (w imieniu Zamawiającego)
W załączeniu:
2) Wzór umowy
3) Mapa
WYBÓR OFERTY
PROTOKÓŁ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
o wartości równej lub przekraczającej 10.000,00 zł netto
do wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty,
o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy
Pełna nazwa, siedziba zamawiającego:
Gmina Konstantynów Łódzki,
95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej „Przebudowa dróg gminnych pl. Wolności, ul. Nasiennej, ul. Chmielnej, ul. Jęczmiennej oraz odcinka łączącego ul. Jęczmienną i ul. Górną, dz. Nr 226, obręb K-11 w Konstantynowie Łódzkim”
2. Wartość szacunkowa zamówienia ustalona została na kwotę 8000,00 złotych netto.
3. Opis przedmiotu zamówienia przygotowała: Agnieszka Gruszczyńska
4. Ustalenia wartości zamówienia dokonała: Agnieszka Gruszczyńska w dniu 10.03.2020r. na podstawie:
1) średnich cen rynkowych przedmiotu zamówienia*,
2) analizy wydatków z ubiegłego roku budżetowego*,
3) kosztorysu inwestorskiego*,
4) ………………………………………………………………………………………….
Zaproszenie do składania ofert było zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim.
5. Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty:
(liczba porządkowa, nazwa firmy, siedziba, cena z VAT lub inne kryteria wyboru oferty)
1. |
BUDOVIA SP. Z O.O., UL. SIEWNA 15, 94-250 ŁÓDŹ |
35 301,00zł brutto |
2. |
KPK – PROJEKT KRZYSZTOF POLAKOWSKI, UL. PRYMASA WYSZYŃSKIEGO 3B LOK. 113, 18-300 ZAMBRÓW |
109 962 000,00zł brutto |
3. |
DB CONSTRUCT SP. Z O.O., AL. 1 MAJA 87, 90-755 ŁÓDŹ |
18 900,00zł brutto |
4. |
FIRMA LGM BARBARA BECHEROWSKA, UL. LEŚNA 6, 57-100 STRZELIN |
18 000, 00 zł brutto |
6. Informacja o ofertach odrzuconych (nr oferty, nazwa i siedziba wykonawcy, przyczyna odrzucenia)
………………………………………………………………BRAK………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Wskazanie (nr oferty, nazwa i siedziba wykonawcy) i uzasadnienie wyboru najkorzystniejszego wykonawcy:
1. |
FIRMA LGM BARBARA BECHEROWSKA, UL. LEŚNA 6, 57-100 STRZELIN |
18 000, 00 zł brutto |
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a oferta przez niego złożona spełnia wszystkie wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest zgodna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a zaproponowana przez Wykonawcę cena jest najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych ofert.
8. Przyczyny nieudzielenia zamówienia:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uczestniczyli:
(imię, nazwisko i stanowisko pracowników)
Pan Tomasz Wójcicki – Kierownik Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej
Pani Agnieszka Gruszczyńska – Inspektor Referatu Inwestycji i Infrastruktury Technicznej
Protokół o udzielenie zamówienia na podstawie przeprowadzonego postępowania zatwierdzam/nie zatwierdzam*
….........................................................................
( data i podpis Burmistrza)
(*) niepotrzebne skreślić